Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Klembów: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY KLEMBÓW
Numer ogłoszenia: 247624 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klembów , ul. Gen. F. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 799-93-90, faks 0-22 777-90-85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY KLEMBÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem i odwozem uczniów do : 1. Gimnazjum w Klembowie na następujących trasach: A1 - Nowy Kraszew - Dobczyn - Klembów (dowóz) oraz Klembów - Dobczyn - Nowy Kraszew ( odwóz) -razem 14 km A2 - Stary Kraszew - Dobczyn - Klembów (dowóz)oraz Klembów - Dobczyn -Stary Kraszew (odwóz) - razem 22 km Przewozy na trasach A1 i A2 będą realizowane alternatywnie w zależności od potrzeb wynikających z rozkładu zajęć szkolnych. B1 - Stary Kraszew - Rasztów- Wola Rasztowska -Roszczep- Krusze Klembów (dowóz)oraz Klembów - Krusze- Roszczep-Wola Rasztowska -Rasztów- Stary Kraszew (odwóz) - razem 38 km B2- Stary Kraszew- Rasztów- Wola Rasztowska(rondo) -Roszczep-Krusze- Klembów (dowóz) oraz Klembów- Krusze- Roszczep- Wola Rasztowska(rondo)-Rasztów-Stary Kraszew (odwóz) - razem 44 km B3 - Wola Rasztowska(rondo) -Roszczep-Krusze- Klembów(dowóz) oraz Klembów- Krusze- Roszczep- Wola Rasztowska (rondo)(odwóz) - razem 26 km Przewozy na trasach B1 , B2 i B3 będą realizowane alternatywnie w zależności od potrzeb wynikających z rozkładu zajęć szkolnych. Na trasach oznaczonych literami A- B przewiduje się realizację 3 kursów dziennie -tj. 3 dowozy dzieci do szkoły oraz 3 odwozy ze szkoły do miejsca zamieszkania B4 - Pieńki -Klembów (dowóz) oraz Klembów- Pieńki (odwóz) - razem 4,2 km Na trasie B4 przewiduje się realizację 1 kursu dziennie - t. j. 1 dowozu uczniów do szkoły oraz 1 odwozu do domu 2. Szkoła Podstawowa w Ostrówku C - Karolew - Krzywica - Ostrówek (dowóz) oraz Ostrówek - Krzywica - Karolew (odwóz) razem 16 km. Na trasie C przewiduje się realizację 1 kursu dziennie -tj. 1dowóz dzieci do szkoły oraz 1odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania 3. Szkoła Podstawowa w Kruszu D- Roszczep- Krusze(szkoła) (dowóz)-oraz Krusze (szkoła) - Roszczep(odwóz) razem 8 km. Przewiduje realizację 1 kurs dziennie -tj. dowóz dzieci do szkoły oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania . Usługa dowożenia i odwożenia uczniów na wyżej wymienionych trasach będzie realizowana 2 pojazdami jednocześnie w zakresie 6 kursów dziennie (dowóz-odwóz) na wskazanych trasach . Łączna przewidywana do realizacji ( w okresie od 1.09.2014 do 26.06.2015r.) liczba km na trasach A- D wynosi ok. 26 000 km. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprawowania opieki nad dziećmi podczas wsiadania przejazdu i wysiadania przez osobę dorosłą nie będącą kierowcą. 4. Dowóz odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, oraz przerw w realizacji zajęć dydaktyczno -wychowawczych,określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego . 5. W przypadku konieczności zmiany organizacji zajęć szkolnych np.: skrócenie godzin nauki, organizacja sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego, odpracowanie zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. 6. Dowóz uczniów do szkół musi nastąpić nie później niż na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 7. Realizacja zamówienia będzie odbywała się w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół (ZS Klembów, ZS Ostrówek oraz SP Krusze). . 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w harmonogramie dowozu i odwozu. 9. Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 10. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych usług. 11. Wykonawca powinien posiadać autobusy oznaczone z przodu i z tyłu tablicami autobus szkolny. 12. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla liczby przewożonych uczniów na danej trasie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli będzie dysponował 2 pojazdami z co najmniej 56 miejscami siedzącymi. 13. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. 14. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 15. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określa wzór Umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ (RIiRG.271.15.3.7.2014) 16. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia . W przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca wskaże w Informacji o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ (RIiRG.271.15.3.5.2014), część zamówienia , które powierza podwykonawcy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie zamawianych usług na zasadach określonych w n SIWZ do wysokości 20% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oOświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.15.3.2.2014. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający żąda dostarczenia : Licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.15.3.2.2014.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.15.3.2.2014 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: Wykazu pojazdów oraz Oświadczenia , że w/w pojazdy, którym będzie wykonywana usługa są ubezpieczone , sprawne technicznie i posiadają aktualne badania techniczne dopuszczenia do ruchu- na załączniku RIiRG.271.15.3.6.2014(oryginał)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.15.3.2.2014.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.15.3.2.2014.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta Wykonawcy 2. Informacja o podwykowawcach - jeżeli dotyczy 3. dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie określonym we wzorze umowy oraz w przepisach szczegółowych. 2. W szczególności zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 2) W sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu usług; 3) Gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia uniemożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klembow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klembów, 05-205 Klembów, ul. Gen. Fr. Żymierskiego 38 ,pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Klembów, 05-205 Klembów, ul. Gen. Fr. Żymierskiego 38 ,pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KLEMBÓW
więcej: przetargi KLEMBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.