eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroń › WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Dobroń: WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 24761 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, fax 043 6772679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobron.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w ilości około 1800 m2 2) Przewidywany zakres robót a/ Na powierzchni około 1000 m2 remont cząstkowy masa asfaltobetonową wg następującej technologii: -obcięcie brzegów wyboju piłą mechaniczną, oraz wycięcie łaty na głębokość uszkodzenia -oczyszczenie miejsca uszkodzenia i posmarowanie krawędzi łaty gorącym asfaltem -wypełnienie wyboju masa asfaltobetonową i zagęszczenie walcem -posmarowanie asfaltem złącza łaty z nawierzchnią i zamiałowanie -sprzątnięcie pozostałości materiałów po wykonanym remoncie. b/Na powierzchni około 600 m2 remont cząstkowy nawierzchni emulsją i grysami wbudowanymi ciśnieniem/Paczer/ c/Na powierzchni około 200 m2 wykonanie nakładek z masy asfaltobetonowej o powierzchni łaty do 10 m2 3.Do zakresu robót należy ponadto: a/ sporządzenie projektu organizacji ruchu na drogach. Podane wyżej ilości są orientacyjne , które należy przyjąć do ustalenia ceny oferty. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia + /- 10%

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : (art.22 ust.1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2003-2007 wykonał przynajmniej 5 robót w zakresie porównywalnym ilościowo i wartościowo z przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty : 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 3, Przez pojęcie ( aktualny ) należy rozumieć : - datę wystawienia dokumentu przez organ uprawniony do wystawienia lub - datę potwierdzenia na oryginale lub kserokopii dokumentu przez organ uprawniony, iż dokument ten jest aktualny na dzień ................ 4) Aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków- Urząd Skarbowy , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne( ZUS, KRUS) , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 4 , w tym : - Zaświadczenie - US - nr 4a - Zaświadczenie- ZUS lub KRUS - nr 4b 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 5, 6) Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat tj. w latach 2003-2007 w zakresie porównywalnym ilościowo i wartościowo z przedmiotem zamówienia | min 5 robót| 7) Oświadczenie wykonawcy - tajemnica przedsiębiorstwa załącznik nr 6 UWAGA ! załączniki należy ułożyć w kolejności Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę | osoby - uprawnioną |one do podpisania oferty z dopiskiem |Za zgodność z oryginałem|.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bipst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie zamawiającego pok. 3 budynek B lub na stronie internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobroń ul. 11 Listopada 9 95-082 Dobroń pok nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 25 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.