To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Koszalin: Dostawa i instalacja infoboksów, znak sprawy 7/SZP/szkol./12
Numer ogłoszenia: 247614 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204716 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja infoboksów, znak sprawy 7/SZP/szkol./12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i instalacja czterech infoboksów. 2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę fabrycznie nowych, jednolitych rodzajowo urządzeń, w opakowaniach handlowych przystosowanych do transportu masowego. Instalacja urządzeń miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przeszkolenie użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzenia i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynnościami obsługowymi przewidzianymi w procesie użytkowania. 3. Informacja o wymaganiach w stosunku do ofert równoważnych: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w stosunku do parametrów opisanych w SIWZ. W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby urządzenia równoważne odpowiadały, co najmniej parametrom urządzeń opisanych w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ spoczywa na składającym ofertę w myśl art. 30 ust. 5 uPzp. 4. Informacja o warunkach gwarancji: Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmii. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez użytkownika, co potwierdza się protokołem przyjęcia - przekazania. Wady jakościowe dotyczące wykonania usługi użytkownik zgłasza Wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie ustalonego formularza reklamacyjnego. 5. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: Miejscem dostawy będzie magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie. Dostawa odbędzie się jednorazowo. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. 6. Informacja o przyszłej umowie: Na zamówienie zostanie podpisana umowa. 7. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.22.00.00 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ProAudio-AVT Sp. z o.o., ul. Graniczna 89A, 54-530 Wrocław, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56892,00
Oferta z najniższą ceną: 56892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56892,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.
- Środki czystości
- Budowa zatok autobusowych w ciągu DW 163 w m. Niekanin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Sprzęt medyczny, serwerowo-sieciowy, komputerowy oraz oprogramowanie teleinformatyczne dla Poradni Medycyny Rodzinnej Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA JEDNOSTEK JST NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.