Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Władysławowo: Sukcesywne dostawy środków czystości
Numer ogłoszenia: 247578 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie , ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6746314, faks 058 6746350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cetniewo.cos.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy środków czystości przez okres 12 miesięcy tj. różnorodne środki ogólnego zastosowania oraz produkty posiadające odpowiednie uprawnienie do obrotu , stosowane w utrzymaniu czystości na odnowie biologicznej .Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.14.00 - Środki do czyszczenia ekranów 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 24.45.50.00 - Środki odkażające 33.63.11.00 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku dermatologicznego 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). b) w przypadku składania oferty na część I - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę (może być sukcesywnie) środków higieniczno - sanitarnych pomocnych w utrzymaniu czystości, o wartości 120 000,00 PLN brutto (na jedno zamówienie, umowę, kontrakt, w okresie maksymalnie 12 miesięcy) c) w przypadku składania oferty na część II - posiadają odpowiednie uprawnienia do obrotu wskazanymi produktami zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zmianami) 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące samodzielnego wykonawcy dotyczą odpowiednio wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Oferty będą oceniane pod względem formalnym w zakresie kompletności i zgodności z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa: 1. Ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę doświadczenia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, dostaw, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, uwzględniając wymagania zamawiającego określone w pkt. 2).1.b) SIWZ - wg załącznika Nr 5 do SIWZ b) dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (dokument taki powinien zawierać co najmniej datę wystawienia lub wskazanie daty wykonania dostaw oraz ocenę sposobu ich realizacji),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cetniewo.cos.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul .Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul .Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo: SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI ROŻNORODNE, OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różnorodne środki czystości przenaczone do utrzymywania porządku i higieny w pomieszczeniach hotelowych, biurowych i w obiektach sportowych . Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.13.00-9, 39.83.14.00-0, 39.83.16.00-2, 39.83.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalistyczne środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne środki używane do utrzymywania higieny i porządku w dziale Odnowy Biologicznej oraz podlegające przepisom ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zmianami).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.11.00-3, 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Dostawa i montaż systemowych podłóg sportowych dla COS OPO we Władysławowie
- Dostawa fabrycznie nowych kamer do budowy monitoringu przy ul. Hryniewieckiego i Alei Gwiazd Sportu we Władysławowie", w ramach zadania pn. "Budowa monitoringu miejskiego w Gminie Władysławowo"
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
- Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- "Dostawa środków czystości"
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.