Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Olsztyn: ochrona i dozór obiektów Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 247563 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich, ul. Dąbrowszczaków 33, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340494, 089 5340447, fax 089 5340494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona i dozór obiektów Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. dozór fizyczny obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka, 2. ochrona siedziby Zamawiającego poprzez podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do systemu dyskretnego ostrzegania o alarmie, 3. konserwacja systemu alarmowego, o którym mowa w pkt. 2, 4. konwojowanie wartości pieniężnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożył oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy ( z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp) oraz nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, b) koncesję na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykaz wykonanych usług o charakterze ciągłym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego (załącznik Nr 4). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp); b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( w szczególności wskazanie, czy pracownicy posiadają licencję na wykonywanie usług objętej przedmiotem zamówienia - podanie nr licencji i załączenie jej kserokopii ) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 5. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: a) polisa ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przed podpisaniem umowy wykonawca musi okazać ważną polisę OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na cały czas trwania robót. Suma ubezpieczenia gwarancyjnego (kontraktowa) w wysokości min. 60.000,- zł.). 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2; UWAGA Dokumenty dodatkowe dołączone do oferty nie będą brane pod uwagę. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Cz. III pkt II ppkt 1a); 3a) i 4a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być złożone przez każdy podmiot. b)podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu w formie pisemnej. Pełnomocnictwo powinno zawierać m.in.: -określenie postępowania którego dotyczy, -oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej; -wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, -wskazanie pełnomocnika z imienia i nazwiska, -oznaczenie czasu trwania pełnomocnictwo, -zakres umocowania pełnomocnika. c)pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) oraz przez pełnomocnika. Ww. pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. W przypadku konsorcjum przed podpisaniem umowy oferent musi dostarczyć zamawiającemu do wglądu oryginał umowy konsorcjum. Uwaga: W przypadku złożenia przez każdy podmiot osobno dokumentów określonych w siwz Cz. III pkt II ppkt 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w formie spółki cywilnej: a)w imieniu spółki - wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie od II specyfikacji istotnych warunków zamówienia [za wyjątkiem pkt. II ppkt 1a)] oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu; Pełnomocnictwo powinno zawierać m.in.: -określenie postępowania którego dotyczy, -wskazanie pełnomocnika z imienia i nazwiska, -zakres umocowania pełnomocnika. b)pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wspólników s.c. w tym pełnomocnika. Ww. pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. c)przez każdego ze wspólników - dokumenty wymienione w pkt II ppkt 1a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d)aktualnego NIP-2, NIP-D (na pisemne wezwanie zamawiającego). e)przed podpisaniem umowy oferent musi dostarczyć zamawiającemu do wglądu oryginał umowy spółki. W przypadku składania oferty przez wykonawcę z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski będą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr. 87, poz. 655).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Targowisk Miejskich ul. Dąbrowszczaków 33 p. nr 11 ( sekretariat ) 10-548 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich ul. Dąbrowszczaków 33 p. nr 11 ( sekretariat ) 10-548 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usunięcie wad i usterek obiektów mostowych oraz ekranów na odcinku S51 Olsztyn Południe - Olsztynek
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW MIASTA I GMINY OLSZTYN W OKRESIE OD 01.07.2025 R DO 30.06.2026 R.
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Wykonanie utwardzenia kostką brukową nawierzchni parkingu na Rataja - os. Wojska Polskiego w Olsztynie w ramach realizacji Projektu Olsztyńskiego Budżetu Obywatelskiego OBO 2025 nr 32
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie elektrycznym wraz ze stacją ładowania pojazdu
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE UL. PABIANICKA 32
- Ochrona fizyczna Sądu Rejonowego w Białymstoku
- 13/2025 Świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej obiektów i mienia Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach biurowych i muzealnych należących do Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie w podziale na 3 części
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.