eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójUtrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-21

Rabka-Zdrój: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 24751 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123391 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 2676440, 2677178, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2010 r. Do zakresu prac wykonywanych w ramach oczyszczania miasta wchodzić będą następujące czynności: - zamiatanie mechaniczne chodników i ulic wraz z ręcznym sprzątaniem, - mycie chodników i ulic, - utrzymanie i bieżąca konserwacja tablic ogłoszeniowych (wraz z utrzymaniem czystości terenów wokół tablic), - utrzymanie w czystości wiat przystankowych, - zbiórka worków nieoznaczonych, - utrzymanie czystości na placów: Świętego Mikołaja, dworca BUS przy ul. Jana Pawła II oraz placu Targowego przy ul. Rynek, - codzienna (również w soboty) lustracja terenu i usuwanie odpadów komunalnych (papiery, butelki, puszki, gałęzie, opakowania plastikowe itp.) ze szczególnym uwzględnieniem centrum miasta, - zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi zebranymi przez pracowników do prac interwencyjnych skierowanych przez OPS Rabka-Zdrój, - wywóz nieczystości stałych z terenu cmentarza komunalnego w Ponicach. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT I WARUNKI ICH WYKONANIA Zakres robót: 1. Zamiatanie mechaniczne ciągów pieszych, ulic oraz ręczne sprzątanie ciągów pieszych. 2. Mycie ciągów pieszych oraz ulic. 3. Utrzymanie i bieżąca konserwacja tablic ogłoszeniowych - 14,0 szt. 4. Utrzymanie w czystości wiat przystankowych - 16,0 szt. 5. Utrzymanie czystości Placu Targowego, 6. Utrzymanie czystości na Placu Świętego Mikołaja, 7. Utrzymanie czystości na terenie dworca BUS, WARUNKI WYKONANIA: 1. Zamawiający ustala termin rozpoczęcia sezonu prac objętych letnim utrzymaniem miasta na dzień 01/06/2010 r. Termin zakończenia sezonu Zamawiający uzgodni z Wykonawcą w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających prowadzenie letniego utrzymania czystości przed 15/11/2010 r. Sezon letni ustala się na okres od 01/06/2010 r. do 31/08/2010 r., poza sezonem 01/09/2010 r. do 15/11/2010 r. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu letniego utrzymania miasta lub częstotliwości prowadzonych prac bez konsekwencji wynikających z zastosowania kar umownych: - w szczególności dotyczy to początkowego i końcowego okresu prowadzenia prac, np.: kiedy istnieje możliwość wystąpienia przygruntowych przymrozków uniemożliwiających zmywanie ulic; - w przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych automatycznie zostanie zawieszona akcja zmywania ulic - w przypadku opadów intensywnych - wznowienie zmywania (przewidzianego harmonogramem) następuje dwa dni po ustaniu przedmiotowych opadów. 3. Ulice, na których prowadzone są prace remontowe uniemożliwiające prowadzenie akcji oczyszczania zostają wyłączone z prowadzenia akcji zamiatania i zmywania bez konieczności organizowania prac zastępczych o podobnym zakresie. 4. W przypadku wystąpienia szczególnie wysokich temperatur na zlecenie Zamawiającego rozpoczęta zostanie akcja skrapiania ulic z częstotliwością i według harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. 5. Na ulicach ujętych w programie letniego utrzymania czystości akcja zmywania nie może być prowadzona później niż po godzinie 7 rano, natomiast zamiatanie nie może być prowadzone po godzinie 8 rano. 6. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia pracy przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Opłat i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących środowiska naturalnego i ruchu drogowego poniesie wykonawca. 7. Zamiatanie mechaniczne chodników i ulic wraz z ręcznym sprzątaniem polega na usuwaniu odpadów komunalnych z ich powierzchni, a w tym szczególnie: piasku, papierów, chwastów, spadłych gałęzi i liści itp. oraz wywóz odpadów na legalne wysypisko. 8. Ręczne sprzątanie polega na lustracji terenu i usuwaniu odpadów komunalnych (papiery, butelki, puszki, gałęzie, opakowania plastikowe, itp.) ze szczególnym uwzględnieniem rejonów koszy ulicznych i ławek. 9. Mycie chodników i ulic polega na usunięciu z ciągów pieszo - jezdnych zanieczyszczeń (kurz, pył, opadłe liście) wodą pod ciśnieniem. W trakcie wykonywania usługi wymagalne jest zabezpieczenie studzienek kanalizacji burzowej przed spływem zanieczyszczeń. 10. Utrzymanie i bieżąca konserwacja tablic ogłoszeniowych polega na: - czyszczeniu tablic dwa razy w miesiącu poprzez zerwanie nieaktualnych ogłoszeń, - uporządkowanie terenu wokół tablicy; - zachowanie wyglądu estetycznego tablicy - utrzymanie w należytym stanie technicznym. 11. Utrzymanie w czystości wiat przystankowych polega na zmiataniu wnętrza wiaty, zebraniu śmieci raz w tygodniu a w sezonie letnim dwa razy w tygodniu, doraźnych napraw, umyciu i odkażeniu wnętrza wiaty jak również samej wiaty dwa razy w tygodniu. 12. Utrzymanie czystości na Placu Świętego Mikołaja polega na: a) ręcznym zamiataniu placu i usuwaniu odpadów komunalnych z jego powierzchni, a w tym szczególnie piasku, papierów, i innych odpadów komunalnych w godzinach porannych pomiędzy 6:00 - 8:00), które należy wykonywać: - w sezonie letnim dwa razy w tygodniu; - poza sezonem raz w tygodniu. b) myciu placu wodą pod ciśnieniem, które należy wykonywać: - w sezonie letnim raz w tygodniu; - poza sezonem dwa razy w miesiącu. c) opróżnianiu koszy znajdujących się na placu Świętego Mikołaja w ilości sztuk 4, które należy wykonywać na bieżąco w taki sposób, aby kosze nie były przepełnione: - w sezonie letnim - codziennie; - poza sezonem - 4 razy w tygodniu (w poniedziałki, środy, piątki i soboty). d) myciu posągu Świętego Mikołaja w sezonie letnim nie rzadziej niż raz w miesiącu, natomiast poza sezonem nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu. 18. Utrzymanie w czystości dworca BUS przy ul. Jana Pawła II w Rabce-Zdroju obejmuje zamiatanie: - w sezonie letnim - raz w tygodniu; - poza sezonem - dwa razy w miesiącu. Mycie placu dworcowego wodą pod ciśnieniem należy wykonać z zabezpieczeniem istniejących studni w sezonie letnim raz w miesiącu, poza sezonem w uzgodnieniu z Zamawiającym. 19. Utrzymanie Placu Targowego polega na: - usuwaniu odpadów komunalnych z jego powierzchni, a w tym piasku, papierów, i innych odpadów ze szczególnym uwzględnieniem dni targowych (poniedziałki i soboty) i wywozie odpadów na legalne wysypisko; - myciu części utwardzonej placu raz w miesiącu. 20. Odpady komunalne (papiery, butelki, puszki, gałęzie, opakowania plastikowe itp.) zebrane podczas codziennej (również w soboty) lustracji terenu po usunięciu z terenów objętych umową należy wywieść na legalne wysypisko. Podczas w/w czynności należy szczególnie uwzględnić centrum miasta t.j. rejon ulic: Jana Pawła II, Piłsudskiego, Orkana, Parkowej, Nowy Świat, Zakopiańskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Orkana do skrzyżowania z ul. Podhalańską. Każdy Wykonawca winien zapoznać się z terenem oczyszczania miasta oraz warunkami związanymi z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu celem właściwego skalkulowania ceny za wykonane prace. Opłaty za wywóz odpadów komunalnych z terenów objętych umową oraz ich składowaniem na legalnym wysypisku ponosić będzie Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu akcji oczyszczania miasta lub częstotliwości prowadzenia prac bez konsekwencji wynikających z zastosowania kar umownych. - interwencyjnej zbiórki porzuconych śmieci (luzem lub w workach) przez mieszkańców, - zebranych śmieci w workach w ramach zorganizowanych akcji sprzątania, - drobne naprawy eksploatacyjne (prostowanie konstrukcji, malowanie). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Zakłady Komunalne Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 46 b, 34-700 Rabka-Zdrój oraz FHU KOŚMIDER, ul. Słoneczna 24 b, 34-700 Rabka-Zdrój, Rabka-Zdrój, 34-700 Rabka-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 401134,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221428,35

  • Oferta z najniższą ceną: 221428,35 / Oferta z najwyższą ceną: 221428,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.