Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Gdynia: DOSTAWY RYB ŚWIEŻYCH, MROŻONYCH, WĘDZONYCH ORAZ PRZETWORÓW Z RYB
Numer ogłoszenia: 247474 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266892, 6262198, fax 058 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY RYB ŚWIEŻYCH, MROŻONYCH, WĘDZONYCH ORAZ PRZETWORÓW Z RYB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wiwlkość zamówienia ponizej kwot okr. wg. art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.21.11.00 - Świeże filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.11.00 - Świeże filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.23.42.00 - Śledź wędzony Kod CPV wg słownika 2008: 03.31.13.00 - Śledź Oryginalny kod CPV: 15.23.20.00 - Ryby solone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.20.00 - Ryby solone Oryginalny kod CPV: 15.24.20.00 - Gotowe dania rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.20.00 - Gotowe dania rybne Oryginalny kod CPV: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Oryginalny kod CPV: 15.23.41.00 - Łosoś wędzony Kod CPV wg słownika 2008: 03.31.17.00 - Łosoś .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP: - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie wyżej wymienionego zamówienia - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3. nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4. posiadanie nadzoru urzędowej kontroli żywności; 5. w celu potwierdzenia, że dostawy oferowanych produktów będą odpowiadać wymaganiom określonym przez zamawiającego, przedstawienie sprawozdań z badań na oferowane produkty, wykonanych przez laboratoria akredytowane lub laboratoria urzędowych organów kontroli żywności potwierdzające zgodność z kryteriami mikrobiologicznymi (zgodnie z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 2073/2005 z dnia 25 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych. (Dz. Urz. UE L 338/1 z dn. 22.12.2005 r.)), na zawartość Histaminy (dla ryb z rodzin makrelowate, śledziowate, sardelowate) Przedmiotowe dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 1 (jeden) rok przed terminem otwarcia ofert. 6. przedstawienie wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (producenci, których środki spożywcze będą przedmiotem dostaw) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu wystawiona na podstawie: - art. 20 ust. 1 pkt. 2; art. 21 ust. 4 ustawy z 16 grudnia 2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 17 poz. 127), art. 4 ust. 2 Rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2002 roku ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. UE L 139 z 30.04.2004 r.). lub dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. nr 106 poz. 730). Podstawa prawna - art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(Dz.U. nr 171, poz. 1225). 5. W celu potwierdzenia, że dostawy oferowanych produktów będą odpowiadać wymaganiom określonym przez zamawiającego, sprawozdania z badań na oferowane produkty, wykonane przez laboratoria akredytowane lub laboratoria urzędowych organów kontroli żywności potwierdzające zgodność z kryteriami mikrobiologicznymi (zgodnie z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 2073/2005 z dnia 25 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych. (Dz. Urz. UE L 338/1 z dn. 22.12.2005 r.)), na zawartość Histaminy (dla ryb z rodzin makrelowate, śledziowate, sardelowate). Przedmiotowe dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 1 (jeden) rok przed terminem otwarcia ofert. 6. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (producenci, których środki spożywcze będą przedmiotem dostaw) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Komenda Portu Wojennego Gdynia, Ulica : ul. Rondo Bitwy pod Oliwą Nr : 1 Miejscowość : Gdynia Kod poczt.: 81-103 Kancelaria pok. Nr : 213 w godz. 07:30 - 10:00,13:30 - 15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa A: dostawy filetów z pstrąga;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy filetów z pstrąga..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa B: dostawy karpia świeżego - tusza kl.E;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy karpia świeżego - tusza kl.E..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa C: dostawy ryb mrożonych;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy ryb mrożonych;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa D: dostawy przetworów z ryb;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy przetworów z ryb;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.23.42.00-0, 15.21.10.00-0, 15.23.20.00-3, 15.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa E: dostawy ryb wędzonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy ryb wędzonych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.23.40.00-7, 15.23.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy karnetów biletowych oraz druków do ZKM w Gdyni
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w żłobkach na terenie Gminy Miasta Gdyni w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych wg SWZ na potrzeby seminarium naukowego organizowanego w ramach projektu p.k. URAN oraz na potrzeby Kolegium Prorektorów
- ZAKUP WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO I NIEMEDYCZNEGO DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODODDZIAŁEM REHABILITACJI PULMONOLOGICZNEJ SZPITALI POMORSKICH W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Przeprowadzenie badań EFL obiektów infrastruktury lotniskowej w rejonie odpowiedzialności RZI Gdynia. Lotnisko EPOK Oksywie. Lotnisko EPMB Malbork. Lotnisko EPPG Pruszcz Gdański.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy ryb świeżych, mrożonych, wędzonych, marynat i przetworów rybnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawy nabiału oraz ryb i konserw rybnych do Zakładu Karnego we Wronkach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przygodzicach
- Dostawa warzyw i ryb mrożonych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Śledź »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.