eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sprzątanie nawierzchni ulic na terenie miasta Gliwice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Gliwice: Sprzątanie nawierzchni ulic na terenie miasta Gliwice
Numer ogłoszenia: 247473 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, faks 032 3354011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie nawierzchni ulic na terenie miasta Gliwice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Oczyszczanie (zamiatanie) dróg na terenie miasta Gliwice tj. nawierzchni ulic, placów, parkingów, zatok postojowych i chodników. b) Usuwanie skutków wypadków drogowych na terenie miasta Gliwice, Przedmiot zamówienia obejmuje 2 rejony: Rejon A obejmujący powierzchnie jezdni ulic do mechanicznego oczyszczania -zgodnie z Wykazem Ulic -zał. nr 4a Rejon A obejmujący nawierzchnie do ręcznego oczyszczania,- zgodnie z Wykazem zał. 5a, Rejon B obejmujący powierzchnie jezdni ulic do mechanicznego oczyszczania -zgodnie z Wykazem Ulic -zał. nr 4b Rejon B obejmujący nawierzchnie do ręcznego oczyszczania,- zgodnie z Wykazem zał. 5b, Każdy z rejonów obejmuje następujące zadania: Zadanie I - Mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Gliwic regularne zgodnie z kategorią oczyszczania opisaną w w SST pkt. 5.2.2. oraz z Wykazem -zał.4a, 4 a) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni ulic, b) wywóz nieczystości na wysypisko wraz z opłatą , c) spłukiwanie jezdni ulic, gdy temperatura powietrza będzie wynosić 280C o godz.1700, Zadanie II- Ręczne oczyszczanie nawierzchni zgodnie kategorią oczyszczania opisaną w SST pkt. 5.2.2. oraz Wykazem - zał. 5a, 5b. a) ręczne oczyszczanie nawierzchni, b) wywóz nieczystości na wysypisko wraz z opłatą, c) mycie urządzeniami z parą lub pod wysokim ciśnieniem chodników ulic wskazanych przez Zamawiającego Zadanie III - Interwencyjne usuwanie skutków kolizji i wypadków drogowych na terenie całego miasta Gliwice, zgodnie z pkt. 5.2.1.2 p.pkt. d - SST. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty wg swojego uznania tj. na wszystkie zadania, lub na wybrane zadania z niżej wymienionych: -Rejon A zad. I -mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic, - Rejon A zad. II - ręczne oczyszczanie nawierzchni. - Rejon B zad. I -mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic, - Rejon B zad. II - ręczne oczyszczanie nawierzchni, - Zadanie III - interwencyjne usuwanie skutków kolizji i wypadków drogowych,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. Warunki szczegółowe: Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi pełnosprawnymi narzędziami i urządzeniami dla: Zadania nr I : na każdy rejon: a/ zmywarko-zamiatarka uliczna o wydajności minimum 5,00 km/h - minimalna ilość 3szt. b/ samochód polewaczka -minimalna ilość 1 szt. c/ samochód ciężarowy do 5t (minimalna ilość 2 szt.) Zadania nr II : na każdy rejon: a/ samochód ciężarowy do 5t (minimalna ilość 2 szt.) Zadania nr III a/ samochód ciężarowy do 5t (minimalna ilość 2 szt.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 4. zezwolenie na transport odpadów o kodzie: 20.03.03 odpady z czyszczenia ulic i placów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r.), wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na Załączniku nr 2 do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30 pokój: 128.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30 pokój: 131 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.