eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Wałbrzych: 14/2008
Numer ogłoszenia: 247451 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, fax. 074 8477477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 14/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Biuro Obsługi Klienta Podgórze ul. Jagiellońska 7 - 9: - remont instalacji c.o. - przebudowa kotłowni Zadanie nr 2 Biuro Obsługi Klienta Szczawienko ul. Lelewela 2B: - wykonanie przyłącza gazowego - przebudowa kotłowni - remont instalacji c.o..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 28.22.12.30 - 28.22.12.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, e. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty budowlane o zbliżonym charakterze do zakresu prac będącym przedmiotem niniejszego zamówienia opisanego w pkt 4 niniejszej SIWZ i o wartości minimum 30.000 zł brutto każda, f. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym potwierdzeniem o wpisie do Izby Budowlanej. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uzna się wtedy za odrzuconą. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każde z zadań. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców, b w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt i-9 oraz ust. 2 Ustawy, c. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika - lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści d. pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e. wypełniając formularze ofertowe, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem - liderem, 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. i Ustawy (w formularzu oferty (zał. nr 1)), b) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w wykazie personelu, który będzie odpowiedzialny za wykonanie zamówienia. W stosunku do ww. osób należy wykazać odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej (zał. nr 2); c) dokumenty potwierdzające, że osoby wykazane w ww. wykazie posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członka Izby Budowlanej. (zał. nr 3); d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum - każdy z członków konsorcjum złoży z osobna). W przypadku, gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. (zał. nr 4), e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty ogłoszenia postępowania) robót budowlanych o zbliżonym charakterze do zakresu prac będącym przedmiotem niniejszego zamówienia i o wartości minimum 30.000 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie (zał. nr 5); f) dokumenty potwierdzające fakt, że roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 6)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. ul. Andersa 48 58-304 Wałbrzych pok. 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. ul. Andersa 48 58-304 Wałbrzych pok. 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.