eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Wzgórze nowych idei - rewitalizacja przestrzeni rynek centrum (I etap) w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Ruda Śląska: Wzgórze nowych idei - rewitalizacja przestrzeni rynek centrum (I etap) w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 24743 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzgórze nowych idei - rewitalizacja przestrzeni rynek centrum (I etap) w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wzgórze nowych idei - rewitalizacja przestrzeni rynek centrum (I etap) w Rudzie Śląskiej -przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu Jana Pawła II na rynek miejski. Zmiana zagospodarowania płyty placu obejmuje nastepujące elementy: - nowe nawierzchnie strefy centralnej i obrzeżnej rynku, - gospodarka istniejącą zielenia, - elementy małej architektury: fontanna, schody terenowe, - elementy wyposażenia tj.: ławki, pachołki, donice, barierki, - oświetlenie terenu, płyty oraz oswietlenie dekoracyjne, - niezbędne detale i szczegóły architektoniczne, - infrastrukturę techniczną: instalację i sieci wodno-kalnalizacyjne, sieć teletechniczną, sieć elektryczną, pomieszczenie techniczne, - przekładka, wymiana instalacji gazowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział I. Minimalne warunki udziału. 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1 Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał min. 1 robotę budowlaną polegającą na: budowie lub przebudowie rynku lub placu lub pasażu zewnętrznego lub deptaku zewnętrznego lub ulicy, o nawierzchni wykonanej z kostki brukowej i płyt kamiennych, z elementami małej architektury oraz z robotami podziemnego uzbrojenia terenu tj. sieci i przyłącza wod.-kan., sieci gazowe, sieci energetyczne zasilania i oświetlenia terenu, sieci teletechniczne o wartości łącznej 2500000.00 zł brutto. Dopuszcza się, aby elementy małej architektury oraz roboty podziemnego uzbrojenia terenu, zostały wykonane w ramach odrębnych robót (niekoniecznie w ramach jednej roboty budowlanej). W takim przypadku wartość roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie rynku lub placu lub pasażu zewnętrznego lub deptaku zewnętrznego lub ulicy, o nawierzchni wykonanej z kostki brukowej i płyt kamiennych nie może być niższa niż 1500000.00 zł brutto 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą/cymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, konstrukcyjno-budowlanej drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 1.2.3 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej: 1 koparka gąsienicowa o pojemności łyżki min. 0,6 m3, 2 koparko ładowarki typu ostrówek o pojemności łyżki min. 0,25 m3, 1 spycharka gąsienicowa o mocy min.55kW, 1 walec statyczny samojezdny min. 10t, 1 walec wibracyjny jednoosiowy min.0,6t, 2 ubijaki spalinowe, 1 samochód dostawczy, 2 samochody skrzyniowe do 5 t, 2 samochody samowyładowcze min. 10t. . 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. 1.3.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach (lata 2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jego obrót wyniósł nie mniej niż 6000000.00 zł w każdym roku.Przez pojęcie obrotu należy rozumieć przychód netto ze sprzedaży. Rozdział II Sposób oceny 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji: III.2) Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero-jedynkowym tj. spełnia-nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postepowania. 2. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 8. 3. W sytuacji, gdy liczba wniosków spełniających minimalne warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 8, do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki. 4. Po dokonanej kwalifikacji Zamawiający zaprosi do składania ofert, tych którzy uzyskają największą ilość punktów/najwyższą ocenę spełniania warunków. Wykonawcę niezaproszonego do złożenia oferty traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku, gdy kilku Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów kwalifikującą Wykonawcę na ósme miejsce, wówczas Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich tych Wykonawców. Rozdział III Kryteria kwalifikacyjne: 1. Doświadczenie zawodowe - waga/ znaczenie 80 pkt. Zamawiający będzie oceniał w następujący sposób: 20 pkt za każdą robotę budowlaną wykonaną przez Wykonawce ponad wymagany warunek w sekcji III.2) rozdz. I Minimalne warunki udziału w pkt.1.2.- maksymalnie 80 pkt za 4 i więcej robót budowlanych ponad wymagane minimum. 2. Wysokość obrótu - waga/znaczenie 20 pkt. Zamawiający będzie oceniał w nastepujący sposób: 10 pkt za każde 2 miliony obrotu więcej ponad wymagany warunek w sekcji III.2). Mininalne warunki udziału w pkt. 1.3.1. - maksymalnie 20 pkt za 4 mln obrotu i więcej w każdym roku ponad wymagane minimum. 3. Zamawiający dokona oceny/kwalifikacji wykonawców na powyższych zasadach w każdym przypadku, również gdy liczba wniosków jaka wpłynie do Zamawiającego będzie mniejsza niż 8..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przd dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej ( zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował. 10.Sprawozdanie finansowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (lata 2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie (możliwość składania jednego wniosku, a następnie oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną) pod warunkiem, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie spelniał następujące wymagania: 11.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonego do wniosku umowy spółki bądź ustawy (KC). 11.2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z wnioskiem stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do wnioski umowy spółki bądź ustawy (KC). 11.3. Wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 11.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powinien złożyć wszelkie oświadczenia i dokumenty wymienione w sekcji III.2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełniania spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt. 1-2. Dopuszcza się możliwość złożenia jednego, wspólnego oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie lub przez wszystkie podmioty składające wspólny wniosek. 11.5. Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć wszelkie dokumenty wymienione w sekcji III.2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt 3-10. 11.6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie w Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. 12. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, który należy sporządzić zgodnie z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu. 13. Wniosek wraz z załącznikami musi być sporządzony na piśmie, w języku polskim i winien stanowić jedną całość. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem poświadczonym przez Wykonawcę (przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy). 14. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania wniosku, do poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem oraz parafowania stron należy dołączyć do wniosku, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Upoważnienie/pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 15. Dokumenty dołączone do wniosku ( z wyjątkiem pełnomocnictwa) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy). 16. Zaleca się aby dołączyć do wniosku spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści), a zapisane strony wniosku, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana. 17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 stosuję się paragraf 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z póź. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.