eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Sosnowiec: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia
Numer ogłoszenia: 247427 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186863 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia. Zamówienie składa się z 6 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - odzież ochronna dla pracowników medycznych; KOD CPV: 18130000-9, Pakiet nr 2 - obuwie profilaktyczne; KOD CPV: 18830000-6 Pakiet nr 3 - odzież ochronna dla pracowników nie medycznych; KOD CPV: 18130000-9, Pakiet nr 4 - odzież ochronna dla pracowników nie medycznych; KOD CPV: 18130000-9, Pakiet nr 5 - odzież ochronna dla pracowników nie medycznych; KOD CPV: 18130000-9, Pakiet nr 6 - odzież ochronna dla ratownictwa medycznego; KOD CPV: 18130000-9. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach nr 4.1 ÷ 4.6 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. 4. Odzież robocza, będąca przedmiotem zamówienia (określona tzw. pakietem nr 1, 3, 4) zostanie wykonana po uprzednim pobraniu przez Wykonawcę rozmiarów w placówkach Zamawiającego przy ul. Szpitalnej 1 i ul. Zegadłowicza 3. Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego przyjazdu celem dokonania pomiaru w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. Szczegółowe terminy zostaną uzgodnione w dniu podpisania umowy. 5. Obuwie profilaktyczne musi być oznakowane znakiem CE i musi być dopuszczone do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz musi spełniać wymogi aktualnie obowiązujących Polskich Norm PN-EN ISO 20347:2007 - Środki ochrony indywidualnej. 6. Odzież dla ratownictwa medycznego winna spełniać wymogi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołu ratownictwa medycznego (Dz. U. Nr 209 z 2010r. poz. 1382) oraz musi spełniać wymogi aktualnie obowiązujących Polskich Norm PN-P-84525, PN-EN-343, PN-EN-471..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.83.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odzież ochronna dla pracowników medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REWA Wiesław Rewers, ul. Kolumba 5, 70-035 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70259,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36725,34

  • Oferta z najniższą ceną: 36725,37 / Oferta z najwyższą ceną: 75566,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Odzież ochronna dla pracowników nie medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wyrób Rękawic i Konfekcji Technicznej Mirosław Czerwiński, ul. Wygoda 10 a, 41-208 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1660,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1528,28

  • Oferta z najniższą ceną: 1528,28 / Oferta z najwyższą ceną: 3044,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Odzież ochronna dla pracowników nie medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wyrób Rękawic i Konfekcji Technicznej Mirosław Czerwiński, ul. Wygoda 10 a, 41-208 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13039,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9162,27

  • Oferta z najniższą ceną: 9162,27 / Oferta z najwyższą ceną: 9162,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Odzież ochronna dla pracowników nie medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wyrób Rękawic i Konfekcji Technicznej Mirosław Czerwiński, ul. Wygoda 10 a, 41-208 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5128,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4293,93

  • Oferta z najniższą ceną: 4293,93 / Oferta z najwyższą ceną: 8689,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Odzież ochronna dla ratownictwa medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAX-EL Henryk Maciak, ul. Bursaki 6 a, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6791,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.