eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźStałe sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby ARiMR Łódzkiego Oddziału Regionalnego i 21 Biur powiatowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego oraz sprzątanie chodnika i innych ciągów pieszych ( w tym parkingów) na terenie wybranych Biur pow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Łódź: Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby ARiMR Łódzkiego Oddziału Regionalnego i 21 Biur powiatowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego oraz sprzątanie chodnika i innych ciągów pieszych ( w tym parkingów) na terenie wybranych Biur powiatowych
Numer ogłoszenia: 247397 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny , Al. J. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6756700, fax. (042) 674 60 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby ARiMR Łódzkiego Oddziału Regionalnego i 21 Biur powiatowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego oraz sprzątanie chodnika i innych ciągów pieszych ( w tym parkingów) na terenie wybranych Biur powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby ARiMR Łódzkiego Oddziału Regionalnego i 21 Biur powiatowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego oraz sprzątanie chodnika i innych ciągów pieszych ( w tym parkingów) na terenie wybranych Biur Powiatowych w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 74.73.50.00 - 74.73.50.00 90.20.00.00 - 90.20.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 4000,00 (słownie: cztery tysiące zł 0/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali dla minimum dwóch odbiorców usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, na powierzchni co najmniej 2500 m2 dla każdego z usługodawców (chodzi wyłącznie o powierzchnie sprzątaną wewnątrz budynków). 4. Dysponują następującym potencjałem technicznym, umożliwiającym poprawne i terminowe wykonanie usługi , a w szczególności zapewniają: a) co najmniej 23 szt. odkurzaczy przemysłowych na sucho o mocy minimum 1200 W; b) co najmniej 1 odkurzacz z filtrem HEPA do odkurzania dokumentów, c) co najmniej 2 szt. odkurzaczy przemysłowych na sucho - mokro do prania wykładzin dywanowych o mocy minimum 1200W; d) co najmniej 2 szt. szorowarek do czyszczenia posadzek twardych e) co najmniej 23 wózki serwisowe, wyposażone w zestawy myjąco - czyszczące, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1.1 i 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19, poz. 177ze zm.) stanowiące Załącznik Nr 2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 6 Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. Parafowany na wszystkich stronach wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 1 lit (b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: (a) Nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), (b) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 4. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie (np.: nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, pok. 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.