eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mierzęciceudzielenie kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych dla zadania p.n.Modernizacja układu transportowego i uporządkowanie gospodarki ściekowej terenów powojskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Mierzęcice: udzielenie kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych dla zadania p.n.: Modernizacja układu transportowego i uporządkowanie gospodarki ściekowej terenów powojskowych
Numer ogłoszenia: 247366 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Wolności 95, 42-460 Mierzęcice, woj. śląskie, tel. 032 2887900, fax 032 2887055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mierzecice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych dla zadania p.n.: Modernizacja układu transportowego i uporządkowanie gospodarki ściekowej terenów powojskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych dla zadania p.n.: Modernizacja układu transportowego i uporządkowanie gospodarki ściekowej terenów powojskowych. 1. Wielkość kredytu - 1.762.577,00 zł 2. Rodzaj kredytu - inwestycyjny 3. Okres kredytowania - 28 grudnia 2007 r. do 20 grudnia 2012 r. 4. Karencja w spłacie rat - do 20 września 2008 r. 5. Terminy uruchomienia kredytu - do 28 grudnia 2007 r. kwota 600.000,00 zł - do 1 lutego 2008 r. kwota 300.000,00 zł - do 1 marca 2008 r. kwota 300.000,0 zł - do 1 kwietnia 2008 r. kwota 300.000,00 zł - do 1 maja 2008 r. kwota 262.577,00 zł 6.Sposób uruchamiania kredytu: przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym Mierzęcice, nr rachunku 80 8443 0009 0000 0000 0260 0001 7.Spłata zaciągniętego kredytu - w równych miesięcznych ratach począwszy od 20.09.2008r. 8. Oprocentowanie zmienne obliczone dla każdego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik średniego procentowania depozytów międzybankowych WIBOR 3M z dziesięciu dni poprzedzających termin rozpoczęcia kolejnych okresów. 9. Naliczenie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia. 10. Spłata odsetek miesięcznie w terminie do końca miesiąca za dany miesiąc. 11. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanco kredytobiorcy. 12.Warunki dodatkowe - bank nie będzie pobierał prowizji od przedterminowej spłaty kredytu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz 665 z późn.zm). 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty- wg załącznika nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy - załącznika nr 2 c ) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (należy dołączyć do oferty jako załącznik nr 3). d) Zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie działalności, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r.Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2002r, Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) lub dokument równoważny np. oświadczenie, iż bank działa na podstawie statutu (wraz z jego ewentualnymi zmianami), zatwierdzonego przez Komisję Nadzoru Bankowego - należy dołączyć do oferty jako załącznik nr 4 Uwaga: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt a, b, d składają wszyscy wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument, którym mowa w ust.1 pkt c zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mierzecice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95 42-460 Mierzęcice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95 42-460 Mierzęcice Sekretariat, I piętro, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.