Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-17
Wrocław: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM ZINTEGROWANEGO SYSTEMU DO GŁOSOWANIA DLA POTRZEB POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ (dostawa urządzeń zintegrowanego systemu konferencyjnego, audiowizualnego i elektronicznego systemu do głosowania (wraz z niezbędną do uruchomienia systemu infrastrukturą, oprogramowaniem i licencjami do oprogramowania) oraz montaż i uruchomienie dla potrzeb Politechniki Wrocławskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje także szkolenie 10 pracowników z zakresu funkcjonalności oraz obsługi systemu konferencyjnego, audiowizualnego oraz systemu sterowania)
Numer ogłoszenia: 24734 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM ZINTEGROWANEGO SYSTEMU DO GŁOSOWANIA DLA POTRZEB POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ (dostawa urządzeń zintegrowanego systemu konferencyjnego, audiowizualnego i elektronicznego systemu do głosowania (wraz z niezbędną do uruchomienia systemu infrastrukturą, oprogramowaniem i licencjami do oprogramowania) oraz montaż i uruchomienie dla potrzeb Politechniki Wrocławskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje także szkolenie 10 pracowników z zakresu funkcjonalności oraz obsługi systemu konferencyjnego, audiowizualnego oraz systemu sterowania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zintegrowanego systemu konferencyjnego, audiowizualnego i elektronicznego systemu do głosowania (wraz z niezbędną do uruchomienia systemu infrastrukturą, oprogramowaniem i licencjami do oprogramowania) oraz montaż i uruchomienie dla potrzeb Politechniki Wrocławskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje także szkolenie 10 pracowników z zakresu funkcjonalności oraz obsługi systemu konferencyjnego, audiowizualnego oraz systemu sterowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Kod CPV: 32573000-0 - komunikacyjny system sterowania; 30213100-6 - komputery przenośne; 48000000-8 - oprogramowania i systemy informatyczne; 79631000-3 - szkolenie pracowników.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.30.00-0, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 79.63.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 6 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę i uruchomienie systemów prezentacji obrazów, systemów nagłośnienia mowy i prezentacji oraz systemu zintegrowanego sterowana, w tym systemu dyskusyjnego, o wartości całego zamówienia minimum 350 000 zł netto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zespołem osób w skład, którego wchodzą co najmniej : 1. Kierownik projektu - wykształcenie wyższe techniczne (elektronika lub/i akustyka lub/i inżynieria dźwięku), posiadający ważne świadectwo kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji. (Dz.U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 z póź. zm.). 2. Instalatorzy - Wykonawca powinien posiadać zespół co najmniej 3 osób (instalatorów), posiadających minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze systemów audiowizualnych oraz konferencyjnych. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby każda wyżej wymienionych ról była pełniona przez inną osobę. Nie dopuszcza się łączenia ról, tj. pełnienia więcej niż jednej roli przez tę sama osobę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi się składać z: a) formularza ofertowego Wykonawcy- Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ i niniejszym ogłoszeniu c) jeżeli pełnomocnictwo nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: - aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - dopuszczający, w przypadku zakończenia produkcji bądź wycofania systemu/urządzenia, do dostarczenia aparatury o takich samych bądź lepszych parametrach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej Zamawiającego lub na wniosek wykonawcy: mailem, osobiście w siedzibie BZP PWr lub pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Biura Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej (BZP PWr), ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409, 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych. Zakup urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolor.
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISBN pt. "Zabawki. Podróż do świata dzieciństwa w PRL-u". Znak sprawy DW.536.2/1.2025.JW
- Usługa organizacji i realizacji szkolenia doskonalącego w formie stacjonarnej pn. "Kurs mediatora szkolnego/oświatowego" dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław
- Naprawa sprzętu kwaterunkowego
- "Sukcesywna dostawa środków chemicznych do kuchni do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Usługa serwisowa elektronowego mikroskopu skaninowego JEOL IT100.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 2 części
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Dostawa laptopów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.