eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W Żukowie W 2008 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Żukowo: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W Żukowie W 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 247287 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6818264, fax 058 6818264.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W Żukowie W 2008 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług opiekuńczych obejmuje: 1) utrzymanie czystości otoczenia podopiecznego tj. zajmowanych przez niego pomieszczeń oraz sprzętu codziennego użytku, w tym urządzeń sanitarnych 2) przesłanie łóżka chorego, zmiana bielizny osobistej, pościelowej, ubieranie osób niepełnosprawnych 3) mycie , kąpanie, czesanie chorego 4) zapobieganie powstawaniu odleżyn odparzeń 5) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych 6) wykonywanie czynności pielęgnacyjnych zleconych przez lekarza 7) karmienie chorego 8) zabezpieczenie posiłków, w tym co najmniej raz dziennie posiłku gorącego (przygotowanie lub dostarczenie) 9) zamawianie wizyt lekarskich 10) realizowanie recept 11) wykonywanie niezbędnych zakupów oraz załatwianie spraw urzędowych 12) utrzymywanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego 13) zakup opału, palenie w piecu 14) wyprowadzanie na spacer, dostarczanie prasy, książek

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; a) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Dysponuje co najmniej 16 osobami, które będą realizować niniejsze usługi. Opiekunk/a powinien (a) mieć co najmniej jednoroczne doświadczenie w sprawowaniu opieki na osobami dorosłymi, chorymi i niezdolnymi do samodzielnego funkcjonowania. Opiekunk/a powinien (a) być dyspozycyjny tak aby mógł podjąć interwencje w ciągu 24 h od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego Powinien wykazać się dobrym stanem zdrowia umożliwiającym sprawowanie czynnej opieki np. podnoszenie chorego itp. c) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania umowy Wykonawca w ofercie wykazuje, iż w ciągu ostatnich 3 lat (grudzień 2004-grudzien 2007) lub w okresie prowadzenia działalności jeśli wykonawca działa krócej, Wykonawca był wykonawcą co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi opiekuńczej na rzecz osób dorosłych, schorowanych, niezdolnych do samodzielnego funkcjonowania o wartości min. brutto 100.000,00 PLN 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 2). 2) Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd.. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia winno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS itp. Opatrzenie dokumentu pieczątką o treści typu -stwierdzam zgodność kopii z oryginałem nie spełnia wymogów potwierdzenia aktualności dokumentu 3) Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 3). 4) Oświadczenie wykonawcy, iż dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 4 4) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat usług opiekuńczych , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (ZAŁĄCZNIK NR 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tychże zamówień 5) OFERTA - ZAŁĄCZNIK NR 1 6 ) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia (dot. Wykonawców składających ofertę wspólną).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip zakałdka GOPS

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo pok. 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo pok. 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.01.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.