To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-09
Katowice: Dostawa środków do higieny, sprzętu do mycia powierzchni, artykułów gospodarczych.
Numer ogłoszenia: 247279 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165749 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do higieny, sprzętu do mycia powierzchni, artykułów gospodarczych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 - środki higieny-chemia specjalistyczna Pakiet nr 2 - środki higieny - preparat do przedoperacyjnego (chirurgicznego) mycia rąk Pakiet nr 3 - niskopieniący detergent enzymatyczny Pakiet nr 4 - środki higieny - chemia do użytku ogólnego Pakiet nr 5 - mopy, stelaże do mopów, ścierki do mycia i inne art., gospodarcze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.83.12.00 - Detergenty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: środki higieny-chemia specjalistyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAL Sp.z o.o., ul. J.K. Branickiego 19, 15-085 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69175,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73347,20
Oferta z najniższą ceną: 38322,56 / Oferta z najwyższą ceną: 85835,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: środki higieny-chemia specjalistyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAL Sp.z o.o., ul. J.K. Branickiego 19, 15-085 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4588,00
Oferta z najniższą ceną: 4588,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5133,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: środki higieny - preparat do przedoperacyjnego (chirurgicznego) mycia rąk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DEZYMED Jodko i wspólnicy sp. j., ul. gen. Świerczewskiego 2, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5197,50
Oferta z najniższą ceną: 5197,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7716,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: niskopieniący detergent enzymatyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9584,00
Oferta z najniższą ceną: 4876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9584,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: środki higieny - chemia do użytku ogólnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jerzy Moryto ADMOR, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16199,54
Oferta z najniższą ceną: 16199,54 / Oferta z najwyższą ceną: 23710,58
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: mopy, stelaże do mopów, ścierki do mycia i inne art., gospodarcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G. Olga perlińska, ul. Instalatorów 3B, 02-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19510,00
Oferta z najniższą ceną: 19434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23896,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ i osób przebywających w PID
- Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku
- DOSTAWA LEKÓW 12
- Modernizacja systemu SSP na terenie GIG PIB Katowice.
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa kontenerów KP-7 i 5,0 m3
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja gminnego lokalu użytkowo-usługowego przy ul. Przedszkolnej 2 w Brzegu Dolnym na potrzeby funkcjonowania Multicentrum Idei Zero Waste w Brzegu Dolnym
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.