Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Częstochowa: Przebudowa i remont obiektów Młodzieżowego Domu Kultury w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 68: Sala Widowiskowa,Domek Orkiestry - II etap
Numer ogłoszenia: 24725 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont obiektów Młodzieżowego Domu Kultury w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 68: Sala Widowiskowa,Domek Orkiestry - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa. Do najważniejszych robót należy wykonanie: I.Sala Widowiskowa 1.docieplenie budynku od zewnątrz styropianem i wykończenie tynkiem mineralnym, 2.wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 3.przystosowanie sali widowiskowej do korzystania przez osoby niepełnosprawne, 4.wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, centralnego ogrzewania i wodno - kanalizacyjnej bez przyłączy i odwodnienia drogi dojazdowej, które przeznaczono do wykonania w I etapie realizacji zadania, 5.wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, siłowej, odgromowej i audiotechnicznej, 6.wykonanie instalacji wentylacji nawiewno - wywiewnej. II.Domek Orkiestry 1.docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz wełną mineralną + folia termoizolacyjna, 2.wykonanie od strony południowej budynku wiatrołapu z ceglanym portalem wejściowym, 3.wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz zamontowanie rolet antywłamaniowych od wewnątrz, 4.wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymiana obróbek blacharskich rynien, rur spustowych i odgromienia, 5.wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej nawiewno-wywiewnej, 6.wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, centralnego ogrzewania i wodno - kanalizacyjnej, 7. wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej. III.wykonanie instalacji alarmowych /sygnalizacja włamania i napadu oraz pożaru/ dla obiektów Młodzieżowego Domu Kultury - Sali Widowiskowej i Domku Orkiestry . IV.zagospodarowanie terenu przed Domkiem Orkiestry poprzez wykonanie nowej nawierzchni, chodnika z kostki betonowej i wprowadzenie zieleni a także poprzez wyłożenie płytkami klinkierowymi schodów zewnętrznych prowadzących na placyk oraz odnowienie murków oporowych otaczających placyk, odnowienie ogrodzenia, wymianę zniszczonych przęseł z siatki na kute i wymianę bramy od ul. Łukasińskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.71 - Ośrodki rozrywki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.71 - Roboty budowlane w zakresie centrów rozrywki Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wyskości 21000,00 PLN /słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych/.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej ; 4) dysponują osobami, które będą pełnić funkcje kierowników robót w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki uczestnictwa będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy udokumentują największą liczbę zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 Jeżeli więcej niż jeden wykonawca udokumentuje wykonanie tej samej liczby robót budowlanych, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 3) Wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, które będą sprawować funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót wraz z ich uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych; 7) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 . zł. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy lub przebudowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; 8) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną (e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do wniosku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Przywrócenie do funkcjonalności terenów i obiektów zdegradowanych przy szpitalu powiatowym w Prudniku" - Rewitalizacja terenów Powiatu Prudnickiego
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





