Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Suwałki: dostawa sorzętu medycznego i radiotelefonów
Numer ogłoszenia: 247214 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ , ul. Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662268, faks 087 5662268.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wsprsuw.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sorzętu medycznego i radiotelefonów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 dostawa: Defibrylatora CPV 33.18.21.00-0 szt. 2 Pakiet nr 2 dostawa: Respiratora CPV 33.15.74.00-9 szt. 2 Ssaków mechanicznych CPV 33.19.00.00-8 szt. 2 Pulsoksymetrów CPV 33.19.50.00-3 szt. 2 Laryngoskopów światłowodowych CPV 33.17.21.00-7 kpl. 2 Pomp infuzyjnych CPV 33.19.41.10-0 szt. 2 Krzesełka kardiologicznego CPV 33.19.30.00-9 szt.2 Krzesłka transportowego po schodach CPV 33.19.30.00-9 szt.2 Deska ortopedyczna z pasami CPV 33.19.21.60-1 kpl. 2 Nosze podbierakowe CPV 33.19.21.60-1 szt. 2 Materac próżniowy plisowany CPV 33.19.00.00-8 szt. 1 Szyny próżniowe CPV 33.19.00.00-8 kpl.2 Resuscytator z maskami dla dorosłych i dla dzieci CPV 33.17.00.00-2 szt. 2 Resuscytator dla noworodków CPV 33.17.00.00-2 szt.2 Szyny kramera CPV 33.19.00.00-8 szt.2 Ciśnieniomierz CPV 33.19.00.00-8 szt. 2 Pakiet nr 3 dostawa: Urządzeń do dezynfekcji karetek CPV 33.19.10.00-5 szt.2 Pakiet nr 4 dostawa: Radiotelefon nasobny CPV 32.23.60.00-6 kpl. 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w SIWZ. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i formularze (zał. nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej. 3. Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 4. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
16-400 Suwałki ul. Mickiewicza 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ 16-400 Suwałki ul. Mickiewicza 11 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatora CPV 33.18.21.00-0 szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratora szt. 2 Ssaków mechanicznych szt. 2 Pulsoksymetrów szt. 2 Laryngoskopów światłowodowych kpl. 2 Pomp infuzyjnych szt. 2 Krzesełka kardiologicznego szt.2 Krzesłka transportowego po schodach szt.2 Deska ortopedyczna z pasami kpl. 2 Nosze podbierakowe szt. 2 Materac próżniowy plisowany szt. 1 Szyny próżniowe kpl.2 Resuscytator z maskami dla dorosłych i dla dzieci C szt. 2 Resuscytator dla noworodków szt.2 Szyny kramera szt.2 Ciśnieniomierz szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9, 33.19.00.00-8, 33.19.50.00-3, 33.17.21.00-7, 33.19.41.10-0, 33.19.30.00-9, 33.19.21.60-1, 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzeń do dezynfekcji karetek szt.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Radiotelefon nasobny kpl. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa urządzeń i systemów zabezpieczających sieć typu UTM wraz z akcesoriami oraz usługą konfiguracji, wdrożenia i szkoleniem administratorów na potrzeby PUZ w Suwałkach
- Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- Remont nawierzchni ul. Sejneńskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 i 653 w granicach administracyjnych miasta Suwałki
- Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z możliwością przewozu sześciu osób do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- Dostawa leków
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie im. Św. Matki Teresy z Kalkuty - 2025.1
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Piezochirurgia, Wyroby medyczne dla pracowni żywienia, neurochirurgia
- Realizacja projektu grantowego FENX.06.01-IP.03-001/23 - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.