Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Przasnysz: Rozbudowa budynku mieszkalnego Kobylaki Wólka w leśnictwie Oborki w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 247207 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przasnysz , ul. Zawodzie 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7523022, fax. 029 7523021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www:olsztyn.lasy.gov.pl/przasnysz
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www:olsztyn.lasy.gov.pl/przasnysz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Pańswowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku mieszkalnego Kobylaki Wólka w leśnictwie Oborki w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowę budynku mieszkalnego w miejscowości Kobylaki Wólka w leśnictwie Obórki w 2008 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 2 000.zł.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. dnia 22.10.2008 do godz. 900III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. a) Wykonawcy wykażą i udokumentują przeciętne zatrudnienie pracowników i personelu kierowniczego w ilości min. 4 osób w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie (Zał. nr 8) b) Wykonawcy wykażą i udokumentują spełnienia wymogów jakościowych w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat usług o takim samym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o wartości zadania nie mniejszej niż 80 tyś zł potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót.( zał. nr 5) 3) Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) maszyn i urządzeń potrzebnych do realizacji zadania (zał. nr.6) 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają następujące kwalifikacje(zał. nr. 7) a) przeszkolenie z zakresu bhp-wszyscy zatrudnieni 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.(zał. nr. 9).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 3. b) Kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru (przedmiary robót)- zał. nr 4. c) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) Oświadczenie o podjęciu przez osobę do tego uprawnioną i zatrudnioną przez wykonawcę obowiązków kierownika budowy przy realizacji zamówienia oraz załączony dokument stwierdzający posiadanie uprawnień w tym zakresie.(własny druk) f) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy (zał. nr 9) g) Aktualną informacje z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: - Osób fizycznych (współwłaścicieli spółki, właścicieli firm), - Urzędujących członków władz osób prawnych h) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); i) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); k) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, raz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według załączonego druku zał. nr 7 do SIWZ, l) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: -Zaświadczenia o ukończeniu kursu bhp (wszyscy) m) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 6. n) Parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 2 o) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 8 p) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości wykonanego zadania min. 80 tyś zł, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (referencje, opinie, listy polecające lub protokóły odbioru robót) (zał.nr.5) q) Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 100 tyś. zł - wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. r) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej s) Dowód wniesienia wadium t) Gwarancja ( zł. nr. 10).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www:olsztyn.lasy.gov.pl/przasnysz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : www:olsztyn.lasy.gov.pl/przasnysz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Przasnysz ul. Zawodzie 4 06-300 Przasnysz sekretariat Nadleśnictwa Perzasnysz pokój nr. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.11.2008.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- ,,Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno- biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - roboty budowlane
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - usługi szkoleniowe
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego i sprzętu agd dla żłobka i przedszkola przy ul. Lipowej w Przasnyszu (2 części)
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





