Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Bytom: Dostaw materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 247172 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax 032 2813517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw materiałów biurowych i eksploatacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw materiałów biurowych i eksploatacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego. Wymagania dotyczące materiałów wskazano w Załączniku A1. Asortyment oraz planowane ilości materiałów zostały określone w załączniku A - arkusz kalkulacyjny oferty do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty cenowe można składać na jedną lub kilka części zamówienia, opis części: Część I - papier, 3 500 ryz, format A4, 50 ryz, format A3, składanka komputerowa. Część II - cartridge i tonery określone w załączniku A Część III - materiały biurowe - różne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.23.36.00 - Papier ciągły do drukarek komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 w/w ustawy (załącznik nr 2), 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 5) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez złożenie co najmniej 1 referencji lub dokumentów potwierdzających rzetelne wykonanie dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30000zł (załącznik nr 3), 6) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (delikt i kontrakt) o wysokości sumy gwarancyjnej na poziomie co najmniej 100 000 zł; ważna na dzień składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia, określającą szczegóły udzielenia zamówienia pobierać można w Dziale Zamówień (pokój Nr 37 III p.) ZBM Sp. z o.o. Bytom przy ul. Kolejowej 2a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty składać należy osobiście lub przesłać na adres ZBM Sp. z o.o., 41-902 Bytom, ulica Kolejowej 2a, pokój numer 37..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - papier, 3 500 ryz, format A4, 50 ryz, format A3, składanka komputerowa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 21.12.26.92-2, 21.23.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - cartridge i tonery określone w załączniku A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 21.23.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawienie materiałów biurowych - różne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - materiały biurowe - różne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 21.23.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wykonanie wiat śmietnikowych dla budynków mieszkalnych w Sosnowcu będących wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału AZM" w tym: Część I- III
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich dla Inwestycji pn."Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla bytomskich przedszkoli - edycja 2.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 59 w Bytomiu
- "Dostawa wyrobów hutniczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK w tym: Część I: Dostawa blach, Część II: Dostawa kształtowników stalowych."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Papier i tektura gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.