eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sprawa 611/2007 Dostawa mięsa i przetworów mięsnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Gdynia: Sprawa 611/2007 Dostawa mięsa i przetworów mięsnych
Numer ogłoszenia: 247154 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1479, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6261480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1mps.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa 611/2007 Dostawa mięsa i przetworów mięsnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szynka wp b/k (A-82002; 15110000-2) - kg 1500; 2. Ozory wp. (PN-A-82007; 15114000-0) - kg 150; 3. Serca wp (PN-A-82007,15114000-0) - kg 150; 4. Antrykot (A-82003, 15110000-2) - kg 400; 5. Wołowina b/k kl. I (PN-A-82014, 15111000-9) - kg 1600; 6. Wołowina zrazowa (PN-A-82014, 15111000-9) - kg 1600; 7. Łopatka wp b/k (A-82002, 15110000-2) - kg 2800; 8. Karkówka b/k (A-82002, 15110000-2) - kg 1400; 9. Schab b/k (A-82002, 15110000-2) - kg 1400; 10. Golonka wp (A-82002, 15110000-2) - kg 200; 11. Boczek wędzony (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 1200; 12. Kiełbasa Mortadela (PN-V-74028, 15131100-6 ) - kg 500; 13. Kiełbasa Śląska (PN-V-74028 , 15131100-6) - kg 1200; 14. Kiełbasa Jałowcowa (PN-A-82027, 15131100-6 ) - kg 500; 15. Parówki cienkie wp (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 600; 16. Kiełbasa parówkowa (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 600; 17. Kiełbasa Zwyczajna (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 2000; 18. Kiełbasa Golonkowa (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 400; 19. Kiełbasa Myśliwska (PN-A-82026, 15131100-6) - kg 600; 20. Kiełbasa Jarmarczna (PN-V-74028, 15131100-6 ) - kg 400; 21. Kiełbasa Zielonogórska (PN-V-74028 15131100-6 kg 500; 22. Kiełbasa Szynkowa (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 700; 23. Kiełbasa Krakowska - parzona (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 400 24. Kiełbasa Krakowska - sucha (PN-A82025, 15131100-6) - kg 400; 25. Kiełbasa Żywiecka (PN-A-82028, 15131100-6) - kg 800; 26. Kiełbasa Mielonka (PN-V-74028, 15131100-6 ) - kg 700; 27. Kiełbasa Toruńska (PN-V-74028, 15131100-6)- kg 900; 28. Kiełbasa Tatrzańska (PN-V-74028, 15131100-6 ) - kg 600; 29. Kiełbasa Metka łososiowa (PN-V-74028, 15131100-6) -kg 150; 30. Kiełbasa Metka cebulowa (PN-V-74028 , 15131100-6) - kg 200; 31. Kiełbasa biała parzona (PN-V-74028, 15131100-6) -kg 100; 32. Kiełbasa Wiankowa (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 600; 33. Kiełbasa Piwna (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 500; 34. Kiełbasa Łopatkowa (PN-V-74028, 15131100-6 ) - kg 250; 35. Kiełbasa Starowiejska (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 300; 36. Kiełbasa Podwawelska (PN-V-74028, 15131100-6) - kg 300; 37. Kabanosy wieprzowe (PN-A-82024, 15131100-6) - kg 250; 38. salami pikantne (PN-V-74028 , 15131100-6) - kg 300; 39. polędwica wędzona (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 400; 40. ogonówka parzona (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 600; 41. szynka wp gotowana (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 500; 42. baleron wp gotowany(PN-A-82007, 15131100-6_ - kg 600; 43. schab zawijany (PN-A-82007, 15131100-6)- kg 400; 44. szynka cygańska (PN-A-82007 ,15131100-6) - kg 400; 45. bekon wędzony (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 600; 46. wędzonka krotoszyńska (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 400; 47. mielonka śniadaniowa (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 800; 48. pieczeń rzymska (PN-A-82012, 15131100-6) - kg 600; 49. pasztetowa (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 150; 50. pasztet pieczony (PN-A-82007, 15131100-6)- kg 500; 51. rolada z boczku (PN-A-82007 , 15131100-6) - kg 600; 52. żeberka wieprzowe paski kl I (A-82002, 15110000-2) - kg 1000; 53. salceson ozorkowy (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 100; 54. salceson włoski (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 100; 55. salceson piastowski (PN-A-82007, 15131100-6) - kg 100; 56. słonina (A-82002, 15110000-2) - kg 1800; 57. wątroba św. (PN-A-82007, 15114000-0) - kg 400; 58. kaszanka (PN-A-82007, 15131100-6 ) - kg 300;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.00 - Produkty mięsno - wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 500 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Pekao S.A. V O. w Gdyni ul. Puławskiego 8 Nr: 52 1240 2933 1111 0000 2951 8508 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym spr. nr 611/2007.Jeżeli wykonawca będzie dokonywał wpłaty do dnia 30.12.2007r. prosimy o dokonanie przelewu na r-k Bank Pekao S.A. V O. w Gdyni ul. Puławskiego 8 Nr: 52 1240 2933 1111 0000 2951 8508 . Jeżeli wykonawca będzie dokonywał wpłaty po 31.12.2007r. prosimy o kontakt telefoniczny, emeilowy lub za pomocą faxu w celu uzyskania informacji o nowym numerze konta . Powyższa zmiana nr konta spowodowana jest restrukturyzacją Jednostki Wojskowej. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy PZP. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy PZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp), a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia - nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona w-w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 3. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo -nie później niż-, czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 -10, art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje spółki cywilne i konsorcja. a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VI niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. X. 7 SIWZ. b) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o posiadaniu przez zakład specjalistycznych pojazdów do przewozu wyrobów -chłodnie- wraz z wykazem samochodów przeznaczonych do przewozu -marka, typ, numer rejestracyjny- i zaświadczeniami Sanepid-u. 5. Oświadczenie o posiadaniu przez wykonawcę wdrożonego systemu HACCP. 6. Aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie lub decyzję o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy wystawionej przez Powiatowego Lekarza Weterynarii albo decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej określający rodzaj i zakres działalności 7. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Dowód wniesienia wadium. 11. Wykaz zawierający wykonanie przynajmniej trzech dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto -słownie: sto tysięcy złotych-, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został wykonany należycie. Przy czym za zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uznaje dostawę mięsa i przetworów mięsnych. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN -słownie: dwieście tysięcy złotych-. 13. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN -słownie: sto tysięcy złotych-.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1mps.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1479 Sekcja zamówień publicznych ul. Strażacka 2-8 81-929 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4024 - Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Kancelaria jest od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30 - 11:00 oraz 13:00 - 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.