Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Opole: 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu przeszklonego wiatrołapu z drzwiami obrotowymi oraz dwoma bocznymi parami drzwi rozwieranych
w holu przy wejściu głównym do budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14, z materiału powierzonego przez Inwestora
Numer ogłoszenia: 247110 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu przeszklonego wiatrołapu z drzwiami obrotowymi oraz dwoma bocznymi parami drzwi rozwieranych w holu przy wejściu głównym do budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14, z materiału powierzonego przez Inwestora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3 Zakres montażu obejmuje: 3.3.1 demontaż posadzki pod wycieraczki prostokątne 3.3.2 demontaż posadzki w miejscu montażu pierścienia podłogowego drzwi obrotowych, głębokość 70-100 mm poniżej poziomu 0,00 posadzki 3.3.3 osadzenie w posadzce pierścienia podłogowego pod drzwi obrotowe 3.3.4 osadzenie profili aluminiowych ograniczających wycieraczki prostokątne 3.3.5 wykonanie wylewki wewnątrz pierścienia podłogowego ze stali nierdzewnej 3.3.6 wykonanie wylewek pod montaż wycieraczek prostokątnych 3.3.7 montaż stolarki aluminiowej 3.3.8 montaż sufitu podwieszanego i oświetlenia, podłączenie oświetlenia pod doprowadzone przez elektryka budynku zasilanie 3.3.9 montaż wycieraczek prostokątnych 3.3.10 montaż wycieraczki kolistej z docięciem wewnątrz pierścienia pod drzwi obrotowe 3.3.11 montaż drzwi obrotowych i podłączenie ich pod zasilanie doprowadzone przez elektryka budynku, uruchomienie i szkolenie z obsługi drzwi obrotowych 3.3.12 uzupełnienie ubytków w posadzce w obrębie wejścia 3.3.13 montaż obróbek aluminiowych drzwi obrotowych i stolarki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.47.10 - Roboty budowlane w zakresie holi wejściowych 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.2 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Zamawiający wymaga złożenia oferty sporządzonej w języku polskim, zawierającej wszystkie oświadczenia i załączniki wymienione w punkcie 14 Opis sposobu przygotowywania ofert. 9.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy zaznaczyć wykonanie montażu (minimum jednego) obrotowej stolarki drzwiowej potwierdzonego referencjami wystawionymi przez Inwestorów lub protokołem odbioru itp. 9.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.5 Zgodnie z art. 23 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. W tym przypadku, Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców. Każdy z Wykonawców działających wspólnie składa dokument wymieniony w punkcie 9.2, podpunkt 1). Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opole.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14, II piętro - pok. 221 (sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego OUW).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 11:00, miejsce: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14, II piętro - pok. 224.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie monitoringów stanu ochrony modraszka nausitousa i modraszka telejusa w obszarze Natura 2000 Góry Opawskie PLH160007
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej z podziałem na 3 części (WEiZ, OA, WIPiL).
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 417 w m. Klisino
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Przebudowa budynków Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie
- Rozbiórka budynku użytkowego przy ul. Krakowskiej 34, wraz z robotami towarzyszącymi, w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
- "Utworzenie ekologicznego pustynnego placu zabaw dla dzieci".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.