Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Nawojowa: Remont budynku mieszkalnego i inwentarsko-składowego Florynka 109
Numer ogłoszenia: 247088 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nawojowa , Nawojowa 229, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie, tel. 018 4457012, faks 018 4457221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szczebel lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego i inwentarsko-składowego Florynka 109.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zmówienia: a) Zakres nr 1 dotyczy budynku mieszkalnego i polega na wykonaniu: Przemurowanie kominów i malowaniu dachu Wymiana rynien Termomodernizacja Remont schodów zew. i posadzki na balkonach Opaska wokół budynku Remont łazienki na poddaszu Remont piwnicy b) Zakres nr 2 dotyczy budynku gospodarczego polegający na wykonaniu: Wymianie pokrycia dachowego Roboty murowe Remont elewacji Remont instalacji elektrycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.21.32.40 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: a)Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł. w terminie do dnia 11.07.2008 r. do godz. 930 b) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655; e)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat roboty budowlane podobne do zamówienia - poparte dokumentami iż były wykonane należycie; f)dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami odpowiednimi do przedmiotu zamówienia; g) podadzą w ofercie termin płatności do 30 dni; f) udzielą gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy; a) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: (spełnia albo nie spełnia) Niespełnienie chociażby jednego warunku może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 4 SIWZ, dołączonych do oferty. w przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. b) Podanie w ofercie terminu płatności i okresu gwarancji niezgodnego z wymaganiami podanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych warunków podanych w SIWZ może skutkować odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać : 1)W pierwszej części oferty musi się znajdować : a)nazwa i dokładny adres Wykonawcy, b)ścisłe określenie przedmiotu oferty, c)data sporządzenia oferty, d)cena netto, podatek VAT oraz cena brutto wyrażona cyfrowo i słownie w PLN, e)termin wykonania zamówienia, f)okres gwarancji i warunki płatności. 2)W drugiej części oferty muszą znajdować się oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia określonych wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)uprawnienia dotyczące gospodarki z odpadami niebezpiecznymi w budownictwie -posiadającymi azbest ( eternit ) c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ; d)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi osoby pełniącej funkcję kierownika budowy odpowiednich do przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierskiej); e)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f)oświadczenie zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, g)zaakceptowany wzór umowy h)kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót - zał. nr 3 do SIWZ, i)oferta na dołączonym druku - załącznik nr 5 do SIWZ j)wykaz podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im robót,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nawojowa 33-335 Nawojowa 229.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Nadlesnictwo Nawojowa 33-335 Nawojowa 229.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NAWOJOWA
- Budowa elementów ogrodzenia Centrum aktywności i wypoczynku w Nawojowej
- Dostawa koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Budowa oświetlenia ulicznego drogi na Rybniu w miejscowości Frycowa
więcej: przetargi NAWOJOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 904/2 i 904/4 w miejscowości Zręczyce, gmina Gdów
- Malowanie klatki schodowej w budynku przy ul. Tarczyńskiej 12 w Warszawie
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 5/P/2025.
- Budowa instalacji tryskaczowej na terenie ZUOK w Olsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą w Grudziądzu przy ul. Lotniczej, działki nr 98/5, 98/3, 24/29,24/14,24/12 obręb 085.
- Budowa sześciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90/16 i 91/4 w miejscowości Gołcza, gmina Gołcza
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.