eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLA W STARYCH BABICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Stare Babice: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLA W STARYCH BABICACH
Numer ogłoszenia: 247019 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole w Starych Babicach , ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 22 722 91 30, faks 22 722 91 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLA W STARYCH BABICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Starych Babicach wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla poniższych zadań, tj. 1) Zadanie Nr 1 A - dostawa warzyw (płody rolne) 2) Zadanie Nr 1 B - dostawa warzyw i owoców, owoców cytrusowych 3) Zadanie Nr 2 A - dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i cielęciny 4) Zadanie Nr 2 B - dostawa mięsa drobiowego 5) Zadanie Nr 2 C - dostawa wędlin 2. Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów dla każdego ww. Zadania zawarty jest na Formularzach cenowych (Załączniki 1-5 do Oferty). 3. Podane w Formularzach cenowych ilości są ilościami planowanymi do zamówienia w okresie 1 m-ca. 4. Ilości poszczególnych pozycji asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianego towaru Dostawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Zamawiający może zamówić każdą pozycję, która uległa wyczerpaniu na warunkach podanych w ofercie Wykonawcy. 7. Dostawy realizowane będą na telefoniczne zamówienie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia 8. Dostawy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego w godz. 700 do 830. 9. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku, zgodne z wymaganiami systemu HACCP 10. Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo muszą pochodzić z udokumentowanego źródła i muszą spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in. z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. nr 69, poz. 625 ze zmianami). 11. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo do Przedszkola w Starych Babicach. 12. W trakcie postępowania Wykonawcy muszą traktować poszczególne zadania, jako oddzielne części - np. składając zapytanie, protest, czy inne dokumenty należy wskazać, na jaką część (Zadanie) jest wnoszone. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie prowadził czynności związane w postępowaniu wskazując, jakiej części dotyczy - np. wniesienie protestu na Zadanie nr 1 A po wyborze oferty najkorzystniejszej, będzie powodować zwieszenie terminu związania ofertą w tej części (Zadaniu) i brak możliwości podpisania umowy w tej części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie), tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej 2 zadania polegające na cyklicznych dostawach żywności dla dwóch podmiotów przez okres min. 6 miesięcy każda Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Załącznik Nr 6 do Oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) FORMULARZ NR 2 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - Wykaz wykonanych dostaw spełniających wymogi określone w pkt. 9.2 SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9 ust. 2 składa dokumenty wystawione w formie i terminach przewidzianych w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). 3. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty, przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w pok. nr 23 (Przedszkole - ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice) po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania faksem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w pok. nr 23 (Przedszkole - ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice). Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.12.2009 r. o godzinie 10:05.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 A - dostawa warzyw (płody rolne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów dla każdego ww. Zadania zawarty jest na Formularzach cenowych (Załączniki 1-5 do Oferty) w SIWZ. Przedmiotem dostawy są: Ziemniaki, Marchew, Pietruszka, Selery, Pory, Buraki czerwone, Kapusta biała, Kapusta czerwona, Cebula, Rzodkiew, Cebula czerwona.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 1 B - dostawa warzyw i owoców, owoców cytrusowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów dla każdego ww. Zadania zawarty jest na Formularzach cenowych (Załączniki 1-5 do Oferty) w SIWZ. Dostawa obejmuje: Nektarynki Kapusta pekińska Sałata Ogórek Świeży Pomidory Pieczarki Rzodkiewka Papryka świeża Koper w pęczku Szczypior w pęczku Kalafior świeży Fasolka szparagowa świeża Gruszki Jabłka deserowe Jabłka sałatkowe Cytryny Banany Kiwi Winogrona Arbuz Brzoskwinie świeże w sezonie Botwinka w sezonie Brokuły świeże Cykoria Fasola sucha Fasola Jaś Groch łuskany Grzyby suszone Kapusta włoska Kalarepa Kapusta młoda w sezonie Mandarynki Morele Natka w pęczku Pomarańcze Rodzynki Orzechy włoskie łuskane Sałata lodowa Śliwki węgierki Truskawki świeże w sezonie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 2 A - dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i cielęciny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów dla każdego ww. Zadania zawarty jest na Formularzach cenowych (Załączniki 1-5 do Oferty) w SIWZ. Dostawa obejmuje: Szynka wieprzowa b/k odtłuszczona Szynka wieprzowa zrazówka Łopatka wieprzowa b/k b/s Łopatka b/k b/s odtłuszczona Schab środkowy b/k Wołowe z/k antrykot Wołowe z/k szponder Wołowe b/k łopatka Wołowe b/k udziec Słonina Łopatka cielęca b/k Schab karkowy b/k Kości karkowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 2 B - dostawa mięsa drobiowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów dla każdego ww. Zadania zawarty jest na Formularzach cenowych (Załączniki 1-5 do Oferty) w SIWZ. Dostawa obejmuje: Porcje rosołowe ze skrzydłami Korpus z kurczaka Filet z kurczaka Filet z indyka Udziec z kurczaka z/k 16-18 kg Udo klasyczne ex. 1 raz na 2 m-ce Wątroba drobiowe 1 raz na 2 m-ce Udziec z indyka b/k b/s Udziec z indyka strogonoff Udziec z kurczaka b/k.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 2 C - dostawa wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów dla każdego ww. Zadania zawarty jest na Formularzach cenowych (Załączniki 1-5 do Oferty) w SIWZ Dostawa obejmuje: Wędliny wieprzowe Szynka rodzinna Kiełbasa szynkowa Salami kolskie Kiełbasa krakowska pieczona Mielonka tyrolska Polędwica sopocka Szynka w galarecie z warzywami Kiełbasa podwawelska Parówki delikatesowe, odtłuszczone, cienkie Kiełbasa żywiecka Baleron odtłuszczony Łopatka prasowana Szynka wieprzowa Kiełbasa krakowska parzona Szynka Babuni Pasztet wieprzowy Wędliny drobiowe Polędwica z indyka Pierś z indyka wędzona Szynka złota z piersi indyka Indyk faszerowany Kurczak faszerowany Pasztet z drobiu Pasztet w puszkach Podlaski 155 g Krakowska drobiowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.