eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaDostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacjami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Ruda Śląska: Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacjami
Numer ogłoszenia: 24696 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacjami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa sie z dwóch zadań: Zadanie Nr 1 - 20 licencji systemu informacji prawnej (w wersji intranetowej) z komentarzami oraz prawem europejskim, prawem miejscowym, informatorem prawno-gospodarczym. Zadanie Nr 2 - 1 licencja: prawo ochrony środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu komputerowego systemu informacji prawnej na co najmniej 15 licencji w wersji intranetowej każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne dostawy należy rozumieć dostawy wykazane w liczbie i w przedmiocie wystarczającym do potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku. Dowodami na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy, w przypadku jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga: Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 3 (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3.1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt. 2.2 do 2.4. rozdziału XII SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w pkt. 3 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie będzie obowiązywać przez okres od 1 marca 2014 do 28 lutego 2015 r. 2. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania wartości w wykazie wykonanych głównych dostaw, o którym mowa w sekcji III.4.1. 3. Zgodnie z SEKCJĄ II.1.7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także całość zamówienia). 4. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - 20 licencji systemu informacji prawnej (w wersji intranetowej) z komentarzami oraz prawem europejskim, prawem miejscowym, informatorem prawno-gospodarczym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacjami, zwanego dalej Systemem: Specyfikacja techniczna oferowanego systemu obejmuje: - Udzielenie przez Wykonawcę licencji na korzystanie z Systemu wraz z aktualizacją baz przez okres 12 miesięcy. System musi gwarantować swobodny dostęp do informacji prawnej wewnątrz sieci LAN Urzędu Miasta Ruda Śląska dla jednocześnie 20 dowolnych użytkowników z nieograniczonej ilości stanowisk, w oparciu o przeglądarkę internetową Internet Explorer w wersji 7 lub wyższej. Uruchomienie Systemu nie może wymagać żadnej dodatkowej instalacji na stanowiskach roboczych typu PC i serwerach terminali. - Dostęp do Systemu informacji prawnej powinien być otwarty - tzn. nie wymaga logowania (podawania użytkownika lub hasła). - Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu serwer z preinstalowanym gotowym do użytku systemem informacji prawnej na czas trwania umowy w celu umożliwienia realizacji uprawnień wynikających z dostarczonych licencji. - Aktualizacja: miesięczna dla serwera obsługującego System - wykonywana przez pracownika Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza aktualizacji zdalnej. Serwer dedykowany do obsługi określonego w SIWZ Systemu nie może mieć połączenia z sieciami zewnętrznymi. - Wykonawca zapewni 12 miesięczny okres gwarancji na dostarczony serwer, który powinien obsługiwać zapytania do systemu z dwóch niezależnych kart sieciowych - dwóch niezależnych sieci. Adresy dla kart sieciowych Wykonawca ustawi według potrzeb Zamawiającego. - Uruchomienie Systemu przez Wykonawcę nastąpi przy współpracy z pracownikami Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miasta. - System musi funkcjonować poprawnie z infrastrukturą sprzętową i programową posiadaną przez Zamawiającego. Stacje robocze Zamawiającego pracują pod kontrolą systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows poczynając od wersji 2000. Wykonawca zapewni pełną wydajność serwera przy maksymalnym obciążeniu. - Zamawiający nie dopuszcza pobierania i przeglądania przez System jakichkolwiek dokumentów (plików) z innego serwera niż serwer dedykowany do obsługi Systemu lub też spoza sieci LAN Urzędu Miasta Ruda Śląska. Szczegółowy opis zawiera załacznik nr 6a Specyfikacji Istotnych Waruynków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - 1 licencja: prawo ochrony środowiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baza prawa ochrony środowiska wraz z programem ją obsługującym musi zawierać: - analizę aktów prawnych z zakresu ustaw: prawa ochrony środowiska, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawa wodnego, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o udostępnianiu informacji, o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawa geologicznego i górniczego, o ochronie przyrody - bazę aktualnych oraz archiwalnych aktów prawnych ww. ustaw, - przepisy wykonawcze do wymienionych ustaw, - projekty ustawodawcze, - wybrane orzecznictwa sądowe, - Dyrektywy Unii Europejskiej - fachowe omówienia istotnych zagadnień, - opłaty i kary (europejskie, polskie, branżowe), - możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów, - możliwość bezpośredniego wydruku z modułu, - wzory dokumentów, tj. gotowe wzory: pism, umów i formularzy w wersji do: a) przejrzenia b) wypełnienia - możliwość zadawania pytań z poziomu aplikacji do specjalistów z zakresu tematyki przedmiotowego programu, na które bez dodatkowych opłat w ciągu 7 dni roboczych otrzymywana będzie e-mailem opracowana przez eksperta odpowiedź. Szcegółowy opis zawiera Załacznik Nr 6b Specyfikacji Istowtnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.