Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Malbork: USŁUGA WYKONANIA MEBLI DO BIURA PROJEKTU PN.:
PARTNERSTWO I STRATEGIA - NASZE NARZĘDZIA
DO WYPRZEDZANIA ZMIAN GOSPODARCZYCH W MIEŚCIE MALBORKU
Numer ogłoszenia: 246958 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA MEBLI DO BIURA PROJEKTU PN.: PARTNERSTWO I STRATEGIA - NASZE NARZĘDZIA DO WYPRZEDZANIA ZMIAN GOSPODARCZYCH W MIEŚCIE MALBORKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu mebli biurowych i ich dostawa do biura projektu pn.: Partnerstwo i strategia - nasze narzędzia do wyprzedzania zmian gospodarczych w Mieście Malborku współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, mieszczącego się w Urzędzie Miasta malborka pokój 236. zgodnie ze szczegółowym zakresem umieszczonym w pkt. 4.2 SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.70.00 - Części mebli 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie ustala w/w warunku. 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie ustala w/w warunku. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie ustala w/w warunku. 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie ustala w/w warunku 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie ustala warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie ustala warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie ustala warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie ustala warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w przypadku: 3.1 co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę; 3.2 co do terminu wykonania z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac; 3.3. co do osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia; 3.4 konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający; 3.5 konieczności zmiany terminu zakończenia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; 3.6 konieczności zmiany terminu zakończenia z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania; 3.7 zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; 3.8 konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; 3.9 na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3.10 W wyniku wad lub nieprawidłowości popełnionych przez osoby trzecie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork , sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pt. Partnerstwo i strategia - nasze narzędzia do wyprzedzania zmian gospodarczych w Mieście Malborku współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Poddziałania 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w kraju i za granicą na rzecz Miasta Malborka w 2025 r.
- Zakup agregatów prądotwórczych wraz z wyposażeniem w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- Dostawa ryb dla 22.BLT w Malborku
- Wykonanie nawierzchni manewrowej na terenie zachodniego Przedzamcza Muzeum Zamkowego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
- SVA/4620-606/2025: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego według formularza cenowego i załączników w miejscowości Jarosław.
- Wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Górznie.
- "Zakup wyposażenia meblowego dla pracowni technik programista w Zespole Szkól Nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu "Profesjonalne Pracownie 4 w Jastrzębiu-Zdroju"
- ZP.271.24.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach" - II raz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





