Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Gorzów Wielkopolski: Zamontowanie i uruchomienie oszczędnościowego systemu zasilania 20 obwodów oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 246891 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, fax. 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamontowanie i uruchomienie oszczędnościowego systemu zasilania 20 obwodów oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gorzowa Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamontowanie i uruchomienie oszczędnościowego systemu zasilania 20 obwodów oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zmianie systemu zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. mającej na celu ograniczenie zużycia energii elektrycznej. Realizacja usługi obejmuje instalację urządzeń, których zadaniem jest znaczące ograniczenie zużycia energii elektrycznej przez kontrolowaną redukcję napięcia zasilania w istniejących obwodach oświetlenia ulicznego. Obniżenie napięcia nie może spowodować przekroczenia norm natężenia oświetlenia. W ramach realizacji kompleksowego zadania Wykonawca powinien wykonać następujące czynności: - zrealizować usługę instalacji urządzeń na istniejącej sieci oświetleniowej w oparciu o posiadaną przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. dokumentację; zaleca się dokonanie wizji lokalnej, - konserwować zainstalowane w ramach umowy urządzenia przez cały okres gwarancji, - zainstalowane urządzenia energooszczędne mają być przystosowane do pracy w zakresie temperatur od -35°C do +50°C..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5500 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na modernizacji systemu zasilania oświetlenia. Liczba zainstalowanych urządzeń o podobnym działaniu jak wskazane w niniejszym zamówieniu nie może być mniejsza niż 20 szt. W celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych usług, a także dołączyć dokumenty (referencje), w których Zamawiający potwierdził należyte wykonanie usługi. 4)Posiadający polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 PLN..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku spółek cywilnych oświadczenie takie składają wszyscy wspólnicy. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników. 3)Wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np. referencje), potwierdzające należyte wykonanie usług. 4)Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 5)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pokój 315. SIWZ w wersji wydrukowanej płatna 160,00 PLN. Wersja elektroniczna - bezpłatna na stronie www.bip.gorzow.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Kancelaria Ogólna, ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla grupy zakupowej utworzonej przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie i Miejskie Odpady Komunalne
- Przedmiotem zamówienia jest całodobowe usuwanie pojazdów z dróg terenu Powiatu Gorzowskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Wykonanie usług ochrony nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa należących do KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica w sezonie 2025 - 2026"
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wielkopolskim oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim
- Sprzątanie obiektów Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Głównej w Rudzie.
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego ul. Marka z Jemielnicy w Opolu.
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Ozimskiej (od ul. Głogowskiej do ul. Kamińskiego) w Opolu
- Wymiana oświetlenia ulicznego oraz oświetlenia przestrzeni publicznych na energooszczędne w gminie Łęczna
- 05790 pn. "Przebudowa ulic Świdnickiej, Bożego Ciała i Widok we Wrocławiu"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





