Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Wisła: Remonty dróg leśnych wywozowych w Wiśle II
Numer ogłoszenia: 246864 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 33 8552426, faks 33 8551160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg leśnych wywozowych w Wiśle II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia : 1. Remont nawierzchni tłuczniowej drogi leśnej wywozowej nr 51 w leśnictwie Barania na dł. 1775.00 m od km 0+000 do km 1+775, 2. Remont nawierzchni drogi leśnej dojazdowej do oddz. 8 w leśnictwie Czarne na długości 102m, 3. Remont nawierzchni szlaku zrywkowego w oddz. 131i 132 w leśnictwie Barania na dł. 1100.00 m od km 0+000 do km 1+100. II. Zakres prac do wykonania określony jest w uproszczonych projektach, a w szczególności polega min. na: 1. Remont nawierzchni tłuczniowej drogi leśnej wywozowej nr 51 w leśnictwie Barania na dł. 1775.00 m od km 0+000 do km 1+775 polega na: - oczyszczeniu ręcznym powierzchni tłuczniowej z zanieczyszczeń organicznych, - rozścieleniu tłucznia kamiennego na powierzchni zniszczonej o grubości średnio 10 cm po uwałowaniu. Warstwa tłucznia kamiennego do remontu nawierzchni winna składać się z : klińca kamiennego 4-31.5 mm, tłucznia kamiennego sortowanego 31.5-63 mm całość należy zamknąć miałem kamiennym, - remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowej tj. oczyszczeniu wyboju , wypełnieniu tłuczniem kamiennym niesortowalnym, klińcem kamiennym oraz zaklinowaniem miałem kamiennym, całość należy zawałować walcem drogowym, - ręcznym i mechanicznym ścięciu poboczy polegającym na ścięciu miejsc zawyżonych na poboczu oraz zasypaniu zagłębień z wyrównaniem do wymaganego spadku poprzecznego. Załadowaniu nadmiaru ścinki samochodem samowyładowczym oraz odwiezieniu na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz rozplantowaniu, - wymianie wodopustu, tj. rozebraniu zniszczonego wodopustu, wykonaniu rowku pod ułożenie nowego wodopustu. Przygotowaniu belek z drewna okrągłego świerkowego bez okorowania o średnicy 15-18 cm i długości 7.0 m i ułożeniu belek w przygotowanym rowku w odstępie 10 cm jedna od drugiej i złączeniu klamrami ciesielskimi stalowym ze stali okrągłej żebrowanej O 14 mm w ilości 10 szt. na jeden wodopust - po 4 klamry na końcach wodopustu na górze belki oraz po cztery szt. na dolnej części wodopustu, dwie klamry na krzyż należy zamocować na środku wodopustu od dołu, - czyszczeniu rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem dna i skarp rowu z odrzuceniem urobku na pobocze i rozplantowanie, - czyszczeniu przepustów wraz ze studzienkami wlotowymi. - remoncie przepustów pod drogą, tj. rozebraniu istniejącego przepustu z rur uszkodzonych, oczyszczeniu wykopu, wykonaniu ławy żwirowej pod ułożenie nowych rur wraz z obsypaniem piaskiem lub pospółką, wykonaniu ścianek czołowych wraz z fundamentami z betonu, zasypaniu rurociągu tłuczniem kamiennym do wysokości nawierzchni drogi wraz z zawibrowaniem warstwami co 30 cm, - remoncie uszkodzonych poręczy mostowych z rur stalowych średnicy 63 mm wraz z pomalowaniem, - nadbudowie studzienek wlotowych z kamienia łamanego ułożonego na zaprawie cementowej lub betonie. 2. Remont nawierzchni drogi leśnej dojazdowej do oddz. 8 w leśnictwie Czarne. polega na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości średnio 10 cm po uwałowaniu, - sprawdzeniu równości podbudowy łatą 4 m spadków poprzecznych, które winny wynosić 3% z zachowaniem istniejących spadków podłużnych, - ułożeniu płyt JUMBO o wym. 100x75x12.5 cm, w dwóch rzędach o wym. 100x75 cm w rozstawie 75 cm, pomiędzy skrajnymi pasami płyt należy ułożyć przewiązkę z płyt o szer. 75 cm ułożoną co 15 m na podsypce z kruszywa 0-20 mm z wypełnieniem otworów w płytach, - obsypaniu poboczy płyt tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o szer. 30 cm i grubości 12 cm po uwałowaniu po obu stronach drogi , - wypełnieniu przestrzeni pomiędzy płytami tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm grubości 13 cm po uwałowaniu, - wykonaniu rowków pod ławę betonową o wym. 40x50 cm, - wykonaniu ławy betonowej pod ułożenie ścieków betonowych, - ułożeniu wodopustów z prefabrykatów betonowych o wym. 75x20x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej na wykonanej ławie betonowej. 3.Remont nawierzchni szlaku zrywkowego w oddz. 131i 132 w leśnictwie Barania na dł. 1100.00 m od km 0+000 do km 1+100 polega na: - oczyszczeniu ręcznym powierzchni tłuczniowej z zanieczyszczeń organicznych, - rozścieleniu dolnej warstwy z tłucznia kamiennego 31.5-63 mm z wyrównaniem pod szablon o grubości średnio 10 cm po uwałowaniu, - rozścieleniu górnej warstwy nawierzchni z kamienia tłuczonego 4-31.5 grubości 10 cm po uwałowaniu z wyrównaniem pod szablon, rozścieleniu klińca kamiennego i miału kamiennego ze stopniowym uzupełnianiem w czasie wałowania. Uwałowaniu górnej warstwy tłucznia z polewaniem wodą. Zamknięciu górnej warstwy tłucznia przez rozścielenie drobnego kruszywa, - przebudowie wodopustów z drewna okrągłego świerkowego o długości 5,00m o średnicy 15-18 cm ułożonych w odstępie 10 cm pomiędzy sobą złączonymi klamrami ciesielskimi stalowymi z prętów o O14 mm, - podniesieniu istniejących wodopustów do poziomu nawierzchni należy wykonać w następujący sposób; należy odkopać ręcznie istniejący wodopust z drewna okrągłego podnieść do wysokości nowej nawierzchni podsypanie tłuczniem, pod klinowanie oraz zagęszczenie wzdłuż belek, - remoncie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych Vipro o średnicy 40 cm na fundamencie z pospółki do betonów o grubości 20 cm, ułożeniu rur na ławie, obsypaniu rur materiałami sypkimi o grubości 20 cm nad rurą, wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 m do wysokości istniejącej nawierzchni z ubijaniem ubijakiem spalinowym warstwami co 30 cm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniajacych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych, realizatorowi zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.900,00PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo oświadczenie osoby fizycznej o prowadzeniu działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom drogowym (nawierzchnia tłuczniowa, układanie płyt JUBMO), stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o łącznej wartość nie mniejszej niż 150.000,00 PLN. Należy załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające rodzaj wykonywanych robót, ich wartości oraz, że roboty zostały wykonane należycie. (zał. nr 3 SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy (oświadczenie to zawiera zał. nr 5 SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy wraz zapewnieniem, że przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy kopie uprawnień drogowych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje na rachunku bankowym kwotą co najmniej 150.000,00 PLN lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN (zaświadczenie z banku).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). b.Sporządzone kosztorysy ofertowe w oparciu o przedmiary robót - 3 szt (zał. nr 2 SIWZ - do pobrania ze strony zamawiającego). c.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą Współpracę d.Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy i karty gwarancyjnej (zał. nr 4 SIWZ). e.Dokument z banku poświadczający, że Wykonawca dysponuje na rachunku bankowym kwotą co najmniej 150.000,00 PLN lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN. f.Harmonogram robót - czynności, określający orientacyjny zakres rzeczowy do wykonania w poszczególnych miesiącach realizacji inwestycji zgodnie z projektem umowy. g.Dowód uiszczenia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Gwarancja - 10.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne
Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Wisła
43-460 Wisła
ul. Czarne 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła 43-460 Wisła ul. Czarne 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WISŁY
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





