Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Konin: Dostawa pasków do analizy fizyko-chemicznej moczu wraz z dzierżawą 1 analizatora
Numer ogłoszenia: 24685 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pasków do analizy fizyko-chemicznej moczu wraz z dzierżawą 1 analizatora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasków do analizy fizyko-chemicznej moczu wraz z dzierżawą 1 analizatora Rodzaj badania,Ilość badań / 3 lata Paski do analizy fizyko-chemicznej moczu - 160.000 Zestawienie parametrów dla analizatora moczu Lp.Parametry graniczne 1.analizator fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 lub 2008 roku 2.wydajność minimum 200 oznaczeń na godzinę z możliwością pracy w trybie szybszym 3.odczyt 9 parametrów chemicznych moczu: leukocyty, ciała ketonowe, krew, białko, glukoza, azotyny, urobilinogen, pH, bilirubina 4.odczyt minimum 3 parametry fizykalne: kolor, klarowność oraz ciężar właściwy 5.paski z eliminacją wpływu kwasu askorbinowego na wyniki glukozy i krwi 6.analizator wyposażony w podajnik minimum na 60 próbek moczu 7.możliwość wydruku w wybranych jednostkach 8.flagowanie wyników patologicznych 9.analizator dokonuje mieszania próbki moczu przed pipetowaniem materiału analitycznego na pasek 10.kompensacja własnego zabarwienia moczu 11.automatyczne usuwanie zużytych pasków 12.kalibracja aparatu - paski kalibracyjne od producenta 13.możliwość kontroli aparatu przy pomocy dodatkowych materiałów kontrolnych 14.wymagane podłączenie do laboratoryjnego systemu informatycznego MODULAB 15.analizator wyposażony w UPS , drukarkę i czytnik kodów paskowych 16.pamięć minimum 1000 wyników 17.możliwość współpracy z analizatorem osadu moczu UWAGA: Niespełnienie wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Do zadań Wykonawcy należy: -dostarczenie pasków do wykonywania badań w w/w zakresie wraz z koniecznymi materiałami kalibracyjnymi, kontrolnymi i innymi materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonywania tych badań, -wydzierżawienie sprzętu do wykonywania w/w badań o specyfikacji technicznej opisanej powyżej, -instalacja dzierżawionego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i przekazanie do eksploatacji , podłączenie do laboratoryjnego systemu informatycznego MODULAB oraz demontaż sprzętu po upływie terminu umowy, -szkolenie w zakresie obsługi sprzętu oraz doradztwo aplikacyjne, -zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres trwania umowy dzierżawy dla sprzętu oddanego w dzierżawę. Oferowany do dzierżawy analizator oraz paski muszą pochodzić od tego samego Dostawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium- nie zastosowano.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2007 r., Nr 223 , poz. 1655 z późn. zm. ) i zgodnie z §9 i §10 SIWZ nr 7/09. 2)Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). 3)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)Ulotki informacyjne dotyczące oferowanych odczynników. 9)Materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi,opisy/ulotki,prospekty,itp.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSZ w Koninie , ul. Szpitalna 45,62-504 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 3209P w m. Wąsosze
- Budowa ulicy Mieczysława Bekkera na osiedlu Laskówiec w Koninie- Etap I
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań układu krzepnięcia
- Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175. - II postępowanie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora badań krytycznych razem z dzierżawą analizatora dla OIT oraz SOR przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
- ZAKUP I DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DO WYKONYWANIA BADAŃ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA POTRZEB KLINICZNEGO ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa aparatów dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Sprzedaż i dostawa jednorazowego sprzętu do pobierania krwi - system zamknięty wraz z dzierżawą wirówki na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- dostawa odczynników oraz dzierżawa automatycznego analizatora do technik metodą Elisa dla potrzeb MLD Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.