eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowobudowa chodnika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Legionowo: budowa chodnika
Numer ogłoszenia: 246825 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, faks 022 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1816W - budowa chodnika wzdłuż ul. Zwycięstwa w ramach zadania: Projekt i przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1816W w Gminie Nieporęt. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa: 1) projekt budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1816W - ul. Zwycięstwa na odcinku od km 0+000 (ul. Pęczkowskiego) do km 1+950 (skrzyżowanie z ul. Małołęcką), w miejscowości Nieporęt, Gmina Nieporęt - Powiat Legionowski stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) przedmiar robót dotyczący budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1816W - ul. Zwycięstwa na odcinku od km 0+000 (ul. Pęczkowskiego) do km 1+950 (skrzyżowanie z ul. Małołęcką), w miejscowości Nieporęt, Gmina Nieporęt - Powiat Legionowski, stanowiący załącznik Nr 2, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1816W - ul. Zwycięstwa na odcinku od km 0+000 (ul. Pęczkowskiego) do km 1+950 (skrzyżowanie z ul. Małołęcką), w miejscowości Nieporęt, Gmina Nieporęt - Powiat Legionowski, stanowiący załącznik Nr 3, 4) projekt czasowej organizacji ruchu dotyczący budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1816W - ul. Zwycięstwa na odcinku od km 0+000 (ul. Pęczkowskiego) do km 1+950 (skrzyżowanie z ul. Małołęcką), w miejscowości Nieporęt, Gmina Nieporęt - Powiat Legionowski stanowiący załącznik Nr 4, 5) projekt wykonania i montażu tablic informacyjnych dotyczący budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1816W - ul. Zwycięstwa na odcinku od km 0+000 (ul. Pęczkowskiego) do km 1+950 (skrzyżowanie z ul. Małołęcką), w miejscowości Nieporęt, Gmina Nieporęt - Powiat Legionowski o wymiarach 1,5m szerokość x 2,0m wysokość (tło niebieskie ), w ilości szt. 2, stanowiący załącznik Nr 5. Okres rękojmi na wykonane prace wynosi 36 miesięcy od daty przekazania wykonanych prac Zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.000,00 PLN słownie: dwanaście tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie (wybudowanie, przebudowanie), co najmniej jednej nawierzchni z kostki betonowej, brukowej na powierzchni minimum 1500 m2 (parkingi, chodniki, zjazdy itp.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowaniem przez Wykonawcę, co najmniej jedną osobą do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi oraz będącego członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę: - posiadaniem na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych w wysokości niemniejszej niż 500.000,00 złotych lub posiadanie zdolności kredytowej na tę kwotę, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, zaakceptowany (parafowany) wzór umowy przez Wykonawcę, oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych, 2) niesprzyjające warunki atmosferyczne w okresie minimum 20% przewidywanego czasu na realizację przedmiotowego zadania, nie pozwalają wykonać inwestycji zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3) ewentualne błędy zaistniałe w dokumentacji projektowej nie pozwalają na poprawne wykonanie przedmiotu umowy, 4) zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub neutralne dla Stron umowy, 5) konieczność zmiany umowy jest spowodowana okolicznościami, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy, a jednocześnie za wystąpienie tych okoliczności nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, sekretariat na IV piętrze pokój nr 419 w cenie 150,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.