eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › ZAKUP URZĄDZEŃ DO WYKONYWANIA ZADAŃ W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH POPRAWIAJĄCYCH STAN ŚRODOWISKA NATURALNEGO NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Chełm: ZAKUP URZĄDZEŃ DO WYKONYWANIA ZADAŃ W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH POPRAWIAJĄCYCH STAN ŚRODOWISKA NATURALNEGO NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO
Numer ogłoszenia: 246815 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221701 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski reprezentowany przez Krzysztofa Wojciechowskiego-Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie, ul. Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. (082) 562 76 31, faks (082) 562 75 87.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP URZĄDZEŃ DO WYKONYWANIA ZADAŃ W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH POPRAWIAJĄCYCH STAN ŚRODOWISKA NATURALNEGO NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do wykonywania zadań w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych poprawiających środowisko naturalne na terenie powiatu chełmskiego. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na cztery części, tj.: CZĘŚĆ I ZDANIA- dostawa fabrycznie nowej skrapiarki lepiszczy bitumicznych Przedmiotem Części I zadania jest dostawa fabrycznie nowej skrapiarki lepiszczy bitumicznych o parametrach: 1.Masa własna urządzenia- max. 1 500,00 kg, 2.Pojemność użyteczna zbiornika- 2 000,00 l, 3.Przyrost temp. bitumu przy podgrzaniu pełnej pojemności- min. 35 °/h, 4.max. spadek temp. bitumu przy temp. otoczenia 15 °- max. 1°/h. Układ podgrzewania: 1.Paliwo do palnika- olej napędowy, 2.Pojemność zbiornika paliwa- min. 20,00 l. Silnik: 1.Silnik spalinowy- wysokoprężny, 2.Rozruch- akumulator 12 V. Układ jezdny: 1.Układ hamulcowy- pneumatyczny zasilany z pojazdu holującego, 2.Ucho zaczepu- do ciągnika rolniczego, Wyposażenie (spryskiwacz): 1.2 lance spryskujące. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. CZĘŚĆ II ZADANIA- dostawa fabrycznie nowego rębaka do gałęzi Przedmiotem Części II zadania jest dostawa fabrycznie nowego rębaka do gałęzi o parametrach: 1.Średnica rozdrabnianych gałęzi- do 250 mm; 2.Napęd z wałka odbioru mocy od ciągnika o mocy min. 80 KM; 3.4 noże tnące i 2 podporowe; 4.Podajniki hydrauliczne- min. 2. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. CZĘŚĆ III ZDANIA- dostawa fabrycznie nowej lawety do transportu walca drogowego Przedmiotem Części III zadania jest dostawa fabrycznie nowej lawety pod walec drogowy o parametrach: 1.Długość platformy ładunkowej- min. 2,50 m, 2.Szerokość platformy ładunkowej- max. 1,50 m, 3.Masa własna- max. 500,00 kg, 4.Ładowność- min. 900,00 kg, 5.Koła- wymiar min. 185R14, Wyposażenie: 1.Koło wsporcze, 2.Koło zapasowe wraz z uchwytem, 3.Podpory załadunkowe, 4.Instalacja elektryczna 12 V, 5.Podłoga z blachy stalowej, 6.Kliny pod koła, 7.Rampa zjazdowa na całej szerokości platformy, 8.Borty boczne. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. CZĘŚĆ IV ZADANIA- dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej Przedmiotem Części IV zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej o parametrach: 1.Szerokość robocza- min. 1 800,00 mm, 2.Średnica tarcz zamiatających - min. 400,00 mm, 3.Napęd- hydrauliczny, 4.Mocowanie- z uchwytem przystosowanym do przodu ciągnika rolniczego (typu Zetor Proxima 9541) , 5.Podnoszenie i opuszczanie szczotki - hydrauliczne 6.Waga- max. 300,00 kg. 7.Sterowanie funkcjami pracy - z kabiny nośnika 8.Wymagana instalacja hydrauliczna niezbędna do pracy zamiatarki Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg 43.31.22.00 - Rębarki 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO RĘBAKA DO GAŁĘZI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEKNAMOTOR Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26 000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 26 000,00 oferta z najwyższą ceną: 26 000,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ZAMIATARKI ULICZNEJ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JOWIMEX Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, Stok Lacki ul. Pałacowa 97, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7 000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 7 000,00 oferta z najwyższą ceną: 7 000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.