eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2011roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Daleszyce: Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2011roku
Numer ogłoszenia: 24678 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce , ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrayskie, tel. 041 3171968, faks 041 3171968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2011roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów mundurowych leśnika, według poniższego zestawienia: I. Mundur wyjściowy leśnika Mundur wyjściowy męski - marynarka 5 szt. -spodnie 9 szt. Mundur wyjściowy damski - marynarka 2 szt. - spódnica 3 szt. Koszula biała męska z długim rękawem 6 szt. Koszula biała męska z krótkim rękawem 11 szt. Bluzka biała damska z długim rękawem 1 szt. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 1 szt. Krawat 15 szt. Płaszcz wiosenno - jesienny damski 1 szt. Płaszcz wiosenno - jesienny męski 1 szt. Kapelusz męski 2 szt. Kurtka zimowa męska 5 szt. Czapka mundurowa 2 szt. Szalik 7 szt. Skarpety 107 para Półbuty wyjściowe 8 para II. Mundur codzienny leśnika Koszula męska z długim rękawem 23 szt. Koszula męska z krótkim rękawem 29 szt. Bluzka damska z długim rękawem 1 szt. Spodnie męskie 16 szt. Sweter 17 szt. Kamizelka 9 szt. Bluza z polaru 23 szt. Kurtka 5 szt. Czapka zimowa 1 szt. Półbuty codzienne 18815000-5 14 para III. Mundur terenowy leśnika bluza + kamizelka 7 kpl spodnie 12 szt. Ubranie zimowe Kurtka ze wzorem panterki 4 szt. spodnie ze wzorem panterki 1 szt. Czapka letnia ze wzorem panterk 7 szt. Czapka zimowa ze wzorem panterki 4 szt. Trzewiki terenowe 8 para Rękawice damskie 18424000-7 2 para Rękawice męskie 18424000-7 3 para Buty Goretex 18815000-5 25 para RAZEM III x X x IV. Oznaki x X x Stylizowany wizerunek orła 39561132-6 2 szt. Stylizowana gałązka modrzewia 39561132-6 0 szt. Oznaki identyfikacyjne 39561132-6 0 szt. Oznaki służbowe 39561132-6 0 szt. RAZEM IV x X x.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 - 17.20.00.00 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że posiada zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem (Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych) wydanego przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sortów mundurowych o wartości brutto 50 000,00 złotych za jedną dostawę z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sortów mundurowych o wartości brutto 50 000,00 złotych za jedną dostawę z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że posiada zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem (Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych) wydanego przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sortów mundurowych o wartości brutto 50 000,00 złotych za jedną dostawę z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Według załącznika nr 7 do SIWZ - wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Daleszyce - pokój nr 2, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.