eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa środków czystości wg. pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Katowice: Dostawa środków czystości wg. pakietów
Numer ogłoszenia: 246694 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax 032 2591671, 2554633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości wg. pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości wg. pakietów Pakiet Nr 1 - worki foliowe Pakiet Nr 2 - worki foliowe do żywności Pakiet Nr 3 - worki foliowe na zwłoki Pakiet Nr 4 - worki papierowe Pakiet Nr 5 - papier toaletowy i ręczniki papierowe Pakiet Nr 6 - płyny myjąco - dezynfekujące do zmywarek

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.20.00 - Worki i torby z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 21.22.21.00 - Toaletowe produkty z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 24.55.66.00 - 24.55.66.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 4. Zamawiający wymaga przedstawienia Atest PZH lub równoważny do Pakietów 2 i 6 5. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego ( do godz. 14.00 w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku). 6. Termin płatności - do 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. (Faktura winna być dostarczona wraz z towarem w czytelnie opisanej kopercie). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podwyżki ceny (zmiany ceny nastąpią na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz). 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach pakietów. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia oferowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek wg załącznika nr 7 w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości w poszczególnych asortymentach, w zależności od potrzeb z zachowaniem cen jednostkowych i wartości przedmiotu umowy . 13. Dostarczą foldery, opisy, karty charakterystyki itp. charakteryzujące oferowany przedmiot zamówienia. 14. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów zawartych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wykaz - załącznik nr 6 do siwz - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. co najmniej dwie dostawy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego odpowiednio do oferowanego pakietu załącznik nr 3.1 lub/i 3.2 lub/ i 3.3 lub/i 3.4 lub/i 3.5 lub/ i 3.6 do siwz. 6. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz parametrów wymaganych przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 6 według druków załącznik nr 5.1, 5.2 5.3 wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 3 , budynek adminmistarcji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 3 , budynek adminmistarcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystości wg. pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - worki foliowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości wg. pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - worki foliowe do żywności.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków czystości wg. pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - worki foliowe na zwłoki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków czystości wg. pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 - worki papierowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków czystości wg. pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - papier toaletowy i ręczniki papierowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa środków czystości wg. pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 - płyny myjąco - dezynfekujące do zmywarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.66.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.