Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Ropczyce: Dostawa ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego oddziału pomocy doraźnej w Zespole Opieki Zdrowotnej
w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 246694 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego oddziału pomocy doraźnej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego oddziału pomocy doraźnej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach realizowana poprzez zakup 1 szt. pojazdu bazowego (ciężarowego) wraz z adaptacją (zabudową medyczną) na ambulans sanitarny typu C, którą podzielono na dwa etapy: - etap 1 - dostawa 1 sztuki pojazdu bazowego (samochodu ciężarowego przeznaczonego do adaptacji na ambulans sanitarny typu C - etap 2 - adaptacja (wykonanie usługi) 1 sztuki pojazdu bazowego na pojazd specjalny sanitarny, ambulans sanitarny typu C w rozumieniu Polskiej Normy PN-EN 1789 Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane wyposażenie zawarte jest na załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, który stanowi jej integralną część..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe 50.11.71.00 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.2 Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.3 W przypadku nie spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony, a oferta zostanie odrzucona. 2.4 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymaga się aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.5 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy, wykonawca przedkłada następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) świadectwo homologacji pojazdu bazowego (kompletnego) oraz świadectwo homologacji pojazdu bazowego po adaptacji czyli pojazdu specjalnego sanitarnego (skompletowanego). Zamawiający nie wymaga dołączania do świadectw homologacji załączników. 3.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1b, 1c i 1d składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami równoważnymi dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność na każdej stronie, przez osobęosoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem - data, podpis i pieczątka..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5, pok. 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, pok. 314.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XII Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Sukcesywna dostawa artykułów czystościowych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach w 3 częściach.
- Zakup i montaż mobilnego lodowiska w Ropczycach
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1346R Niedźwiada przez wieś polegająca na budowie chodnika dla pieszych na odcinku od km 1+577 do km 2+384 w miejscowości Niedźwiada
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359R ul. Witosa w Ropczycach polegająca na budowie chodnika na odcinku drogi od km 1+374 do km 2+328 strona lewa wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową izotermiczną z agregatem chłodniczym w ramach projektu pn. "PracujeMY w ZAZ w Jarosławiu"
- Dostawa ambulansu
- DZP.271.24.2025 DOSTAWA AMBULANSU TYPU B
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony z kabiną załogową oraz skrzynią samowyładowczą
- Dostawa jednego ambulansu sanitarnego typu "C" z podstawowym wyposażeniem
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Pojazdy pogotowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.