eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Wrocław: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 246593 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 208278 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213, ul. Obornicka 100/102, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, fax 0-71 7652 228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do drukarek laserowych objętych gwarancyjną typu Konica Minolta MagiColor 5550 oraz Hewllett-Packard LJ 3505 (załącznik nr 1). Przedmiot zamówienia musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących zintegrowane normy europejskie. Tonery musza być oryginalne, zalecane przez producenta danego typu drukarek, fabrycznie nowe, posiadające oryginalne opakowanie, nie regenerowane, wolne od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczone do obrotu. Opakowane w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku itp.) Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne inne niż oryginalne, lecz nie gorsze niż materiały zalecane przez producentów danego typu sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na materiały wymienione w załączniku 1 które zawierałyby materiały regenerowane oraz takie, które nie są fabrycznie nowe, których zastosowanie w urządzeniu spowoduje utratę gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia. Warunkiem uznania przez Zamawiającego produktu za równoważny będzie potwierdzenie wydane na piśmie przez producenta urządzenia, do którego przeznaczony jest określony materiał eksploatacyjny, lub certyfikat jakościowy lub inny dokument określający do jakich urządzeń materiał może być zastosowany, a z którego wynika, iż stosowanie go nie spowoduje utraty gwarancji, zwiększonej awaryjności, pogorszenia parametrów znamionowych urządzeń oraz przedwczesnego zużycia tegoż sprzętu. Materiały eksploatacyjne powinny być o napełnieniu nie mniejszym niż materiały oryginalne, ich okres przydatności nie powinien być krótszy niż 2 lata licząc od daty zakupu. Na materiały wymagana jest gwarancja min 2 lata licząc od daty zakupu. W przypadku awarii sprzętu zamawiającego, w wyniku stosowania równoważnego asortymentu oferowanego przez dostawcę, naprawa sprzętu odbędzie się na koszt Dostawcy. W takim wypadku dostawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności związanych z zabraniem sprzętu do naprawy, dostarczeniem do zamawiającego zastępczego urządzenia i materiałów eksploatacyjnych, dostarczeniem sprzętu po naprawie. Czas odbioru uszkodzonego sprzętu od zamawiającego, w wyniku stosowania materiałów równoważnych nastąpi do 24 godzin od zgłoszenia awarii..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66094.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp.zo.o, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 66094.00
  • Oferta z najniższą ceną: 66094.00 oferta z najwyższą ceną: 66094.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.