eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Usługi bankowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Wieluń: Usługi bankowe
Numer ogłoszenia: 246586 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8439136, fax 043 8439159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uswielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bankowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Postanowienia ogólne 1.Przedmiotem umowy są usługi bankowe polegające na wykonywaniu przez Bank zadań przewidzianych dla kasy Zamawiającego, w siedzibie Urzędu Skarbowego w Wieluniu oraz otwarcie, prowadzenie i obsługa trzech rachunków bankowych: rachunku dochodów własnych, rachunku sum depozytowych, rachunku środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Usługi bankowe w zakresie rachunków bankowych będą wykonywane za pośrednictwem systemu elektronicznego zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego przez Bank i na koszt Banku. Bank zobowiązuje się do zainstalowania systemu elektronicznego, w celu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, o których mowa w ofercie przetargowej nie później niż do dnia 31 stycznia 2008 r. 1.W okresie przejściowym, licząc od dnia 1 stycznia 2008 r. mogą być stosowane przelewy w wersji papierowej według ceny za jeden przelew bankowy, określony w ofercie przetargowej dla przelewów elektronicznych. 2.W szczególności przedmiotem umowy w ramach obsługi stanowiska kasowego jest przyjmowanie od podatników - bez pobierania prowizji i opłat bankowych - niżej wymienionych wpłat gotówkowych: 1)podatku dochodowego od osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, 2)podatku dochodowego od osób fizycznych płaconego przez podatników i płatników prowadzących działalność gospodarczą, nie zobowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, a)rozliczających się w formie ryczałtu, b)rozliczających się w formie karty podatkowej, c)podatków płaconych przez osoby duchowne, d)podatków płaconych z tytułu wytwórczości ludowej i artystycznej, 3)podatku dochodowego od osób fizycznych płaconego przez podatników uzyskujących dochody z tytułu najmu, sprzedaży nieruchomości, sprzedaży akcji i obligacji, 4)podatków od czynności cywilnoprawnych, 5)podatków od spadków i darowizn, 6)z tytułu mandatów karnych kredytowanych wystawionych przez Urząd Skarbowy w Wieluniu, kary grzywny z tytułu dobrowolnego poddania się odpowiedzialności oraz kosztów, 7)pobranych przez poborców skarbowych na rachunki Zamawiającego, 8)wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego otwarte i prowadzone w Banku oraz na rachunki bankowe Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim, w tym wpłat gotówkowych pracowników Zamawiającego dokonywanych na te rachunki. 3. Przedmiotem umowy - bez pobierania prowizji i opłat bankowych, - jest dokonywanie wypłat gotówkowych: 1)z tytułu zwrotów nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, wynikających z zeznań rocznych oraz z tytułu zwrotu osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym na podstawie wniosków VZM, podatku od czynności cywilnoprawnych (PCC), spadków i darowizn oraz innych na podstawie dyspozycji Zamawiającego, 2)z rachunków Zamawiającego prowadzonych w Banku i NBP. II.Postanowienia szczególne. 1.Przedmiotem umowy nie jest przyjmowanie przez bank wpłat gotówkowych, w stosunku do których podatnicy zobowiązani są z mocy ustawy do dokonywania zapłaty podatku na rachunek urzędu skarbowego w formie polecenia przelewu. 2.W szczególności przedmiotem umowy nie jest przyjmowanie wpłat z tytułu n/w podatków: a) podatku VAT (przeciętnie rocznie ok. 2.000 szt.), b) podatku dochodowego od osób prawnych i osób fizycznych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przeciętnie rocznie ok. 2.500 szt.), w tym : PIT -4 - od płatników prowadzących podatkową księgę przychodów i rozchodów lub księgę rachunkową, PIT-5, PIT-5L - od podatników prowadzących podatkową księgę przychodów i rozchodów lub księgę rachunkową, CIT - od podatników podatku dochodowego od osób prawnych. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. III.Inne warunki prowadzenia usług bankowych. 1.Miejscem prowadzenia kasy będzie pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego, które zostanie udostępnione Bankowi nieodpłatnie. 2.Zamawiający wyraża zgodę na wykonywanie przez Bank w kasie Urzędu innych czynności bankowych niż wynikających z umowy, z zastrzeżeniem, że ich wykonywanie odbywać się będzie bez szkody dla Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający umożliwi Bankowi korzystanie z systemów alarmowych w zakresie ogólnego zabezpieczenia budynku Urzędu oraz telefonu stacjonarnego (odpłatność na podstawie bilingu rozmów).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w kwocie 3.500,00zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1) w pieniądzu , 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 12 9244 0003 0000 0097 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Białej. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej (zamówieniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe wymagane jest przedłożenia zezwolenia, uprawniającego do wykonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem zwrotnym 3)aktualny odpis z właściwego rejestru (z Krajowego Rejestru Sądowego), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uswielun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 34 98-300 Wieluń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 34 98-300 Wieluń sala obsługi podatników - przyjmowanie korespopndencji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.