eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPOSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH NR SPRAWYOIWa - 280 - 1 /10



Ogłoszenie z dnia 2010-08-11

Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH NR SPRAWY: OIWa - 280 - 1 /10
Numer ogłoszenia: 246586 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu - Oddział w Warszawie, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5261902, faks 022 5261913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH NR SPRAWY: OIWa - 280 - 1 /10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych: Pakiet nr 1 - meble biurowe CPV:39130000-2, biurka CPV:39121100-7 Pakiet nr 2 - fotele biurowe CPV:39113100-8 Pakiet nr 3 - stoły konferencyjne CPV:39121200-8 Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianych mebli wskazane są w załączonej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.31.00-8, 39.12.12.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - meble biurowe CPV:39130000-2, biurka CPV:39121100-7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICER Sp. z o.o.,, ul. Chłodna 64, 00-872 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52656,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49940,70

  • Oferta z najniższą ceną: 49940,70 / Oferta z najwyższą ceną: 75115,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - fotele biurowe CPV:39113100-8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKCCEPT, ul. Podchorążych 71/3, 00-722 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21677,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26098,26

  • Oferta z najniższą ceną: 26098,26 / Oferta z najwyższą ceną: 32653,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - stoły konferencyjne CPV:39121200-8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICER Sp. z o.o., ul. Chłodna 64, 00-872 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1470,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1236,35

  • Oferta z najniższą ceną: 1236,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1567,10

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.