eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup wsparcia technicznego dotyczącego programu antywirusowego MCAffe Total Protection for Endpoint



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Warszawa: Zakup wsparcia technicznego dotyczącego programu antywirusowego MCAffe Total Protection for Endpoint
Numer ogłoszenia: 246494 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, faks 022 5953368, 5953368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wsparcia technicznego dotyczącego programu antywirusowego MCAffe Total Protection for Endpoint.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego dotyczącego programu antywirusowego McAfee Total Protection for Endpoint na okres 12 miesięcy, licząc od dnia 29.12.2008r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w cz. II SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2) 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2.wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł. brutto każde, obejmujących dostawę wsparcia technicznego dotyczącego programu antywirusowego przez okres minimum 6 miesięcy; III.2) 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. III.2).3. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2) 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 3.2.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.3.Wykaz, na potwierdzenie warunku zawartego w pkt 1.2 ogłoszenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł. brutto każde, obejmujących dostawę wsparcia technicznego - z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania oraz odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3.4.Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 3.3. zostały wykonane należycie (np. referencje);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, pokój nr 13, piętro IV, u Pani Anny Pilarowskiej w godz.: poniedziałek - piątek: 8.00÷16.00 lub otrzymać pocztą na wniosek Wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, przy ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, piętro IV, pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer Sprawy: ZP/AP/341/II-212/08; Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Corazziego 7 w Warszawie, w sali konferencyjnej nr 15 na IV piętrze, w dniu 25 listopada 2008r. o godz. 10:15. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: - w sprawach proceduralnych: Anna Pilarowska - inspektor w Biurze Zamówień Publicznych, tel. 022/595-31-93, - w sprawach merytorycznych : Mariusz Stankiewicz - Naczelnik w Biurze Informatyki i Przetwarzania Informacji, tel. 022/595-32-10.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.