eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg¦wiadczenie us³ug prania wodnego i chemicznego, na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg - CPV 93100000-9

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-12-11

Brzeg: ¦wiadczenie us³ug prania wodnego i chemicznego, na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg - CPV 93100000-9
Numer og³oszenia: 246404 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, fax 077 4117218, 4117313.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.1brygada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug prania wodnego i chemicznego, na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg - CPV 93100000-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OG£OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Zamawiaj±cy : Jednostka Wojskowa Nr 2697 Brzeg Adres : ul. Sikorskiego 6 , 49-300 Brzeg tel. ( 077) 411 7313, fax (077) 411 7218 lub 411 7313 Og³asza przetarg nieograniczony o warto¶ci poni¿ej 137.000 euro 1 . Przedmiot zamówienia : ¦wiadczenie us³ug prania wodnego i chemicznego, na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg, CPV - 93100000-9 . 2. Og³oszenie o wszczêciu postêpowania zamieszczone zosta³o drog± elektroniczn± w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, za pomoc± formularza umieszczonego na stronach portalu internetowego Urzêdu Zamówieñ Publicznych w dniu 11 grudnia 2007 r. oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego, adres : www.1brygada.pl . 3. Postêpowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr19, poz.177; Nr96, poz.959; Nr116, poz.1207; Nr145, poz.1537; Nr273, poz.2703; Dz. U. z 2005 r. Nr163, poz.1362; Nr184, poz.1539; Dz. U. z 2006 r. Nr79, poz.551, Nr164, poz.1163, Nr170, poz.1217 i Nr227, poz.1658, Dz. U z 2007 r. Nr64, poz.427 i Nr82, poz.560), zwanej dalej w skrócie u. p z. p. 4. Zamawiaj±cy ustali³ termin realizacji zamówienia na okres od 01.01 - 19.12.2008 r. 5. Miejsca realizacji zamówienia : - magazyn mundurowy w kompleksie nr 2216, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg - JW2697 Brzeg; - magazyn wymienny w kompleksie nr 2216, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg - JW2697 Brzeg; - magazyn Garnizonowej Izby Chorych w kompleksie nr 2216, ul. Sikorskiego 8, 49-300 Brzeg - JW2697 Brzeg; - magazyn sto³ówki ¿o³nierskiej w kompleksie nr 2216, ul. Sikorskiego 8, 49-300 Brzeg - JW2697 Brzeg; 6. W przetargu mog± uczestniczyæ Wykonawcy spe³niaj±cy warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegaj±cy wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z pó¼. zm. ), spe³niaj±cy warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz z³o¿± wymagane ni± dokumenty . 7. Potwierdzenie warunków udzia³u w postêpowaniu . 1) W celu potwierdzenia, ¿e : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Aktualnego odpisu z w³a¶ciwego Krajowego Rejestru S±dowego lub aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej, potwierdzaj±cego, ¿e profil dzia³alno¶ci Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . - Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego, potwierdzaj±cego ¿e Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i op³at lub za¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu . - Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega w op³acaniu sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu . - O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Wykazu Nr 1 - zrealizowanych w latach 2005-2007 zamówieñ na us³ugi w zakresie prania wodnego i chemicznego, podobnych do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych rekomendacjami. - Wykazu Nr 2 - typów, rodzajów oraz numerów rejestracyjnych pojazdów samochodowych wydzielanych przez Wykonawcê do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia . Dokument nale¿y z³o¿yæ dopiero po rozstrzygniêciu postêpowania, jednak nie pó¼niej ni¿ przed terminem podpisania umowy. c) Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów : - Formularza oferty wraz z Arkuszem cenowym . - Wype³nionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaci±gania zobowi±zañ przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy. - Pe³nomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobê nie uprawnion±, nie wymienion± w KRS lub EDG ), wraz z dokumentem potwierdzaj±cym dokonanie op³aty skarbowej . 8. Ocena spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, bêdzie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 7 ppkt. 1 a - c niniejszego og³oszenia . 9. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia (siwz) zamieszczono na stronie internetowej www.1brygada.pl , mo¿na j± równie¿ otrzymaæ odp³atnie, poczt± lub pobraæ osobi¶cie w JW2697 Brzeg), po wcze¶niejszym dokonaniu p³atno¶ci ( tylko za wersjê wydrukowan± lub powielon± siwz ) za jej udostêpnienie, w kasie JW2697 w Brzegu lub do NBP Oddzia³ Okrêgowy Opole, na konto nr 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 kwoty, która wynosi 12,20 z³. brutto . 10. Wszelkich informacji i odpowiedzi na zapytania ( skierowane tylko na pi¶mie do Zamawiaj±cego ), dotycz±cych zamówienia jak i specyfikacji (siwz), udzielaj± : - kpt. Maciej Czwartos - budynek Nr 2 pok. Nr 45. tel. (077 ) 4117301, fax. (077)4117218; - Pan Waldemar Kamion - budynek Nr 2 pok. Nr 9, tel./fax. (077)4117313, fax. (077)4117218. 11. Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. w kancelarii jawnej ( bud. nr 2 pok. Nr 137 ) w JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 21 grudnia 2007 r. do godz. 9.oo 12. Otwarcie ofert nast±pi w dniu ich z³o¿enia, tj. 21 grudnia 2007 r. , o godz. 11.00, w sali planowania ( bud. nr 2 pok. Nr 136 ), w sztabie JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg. 13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : - Cena ( w PLN ) - 90 % - Termin realizacji - 10 % 14. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych i wariantowych . 15. Wykonawca bêdzie zwi±zany ofert± przez okres 30 dni . 16. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz wed³ug uznania Wykonawcy ), w wysoko¶ci 3.000,00 PLN . Wniesienia wadium nale¿y dokonaæ przelewem, do NBP Oddzia³ Okrêgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiaj±cego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 . 17. Zamawiaj±cy nie zamierza zawieraæ umowy ramowej . 18. Zamawiaj±cy nie zamierza ustanawiaæ dynamicznego systemu zakupów . 19. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej . Dowódca JW2697 ..... O / Z ........

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg s³ownika 2008: 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz wed³ug uznania Wykonawcy ), w wysoko¶ci 3.000,00 PLN . Wniesienia wadium nale¿y dokonaæ przelewem, do NBP Oddzia³ Okrêgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiaj±cego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 ..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± uczestniczyæ Wykonawcy spe³niaj±cy warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegaj±cy wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z pó¼. zm. ), spe³niaj±cy warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), tj. z³o¿± wymagane ni± dokumenty . 1. Potwierdzenie warunków udzia³u w postêpowaniu . 1) W celu potwierdzenia, ¿e : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Aktualnego odpisu z w³a¶ciwego Krajowego Rejestru S±dowego lub aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej, potwierdzaj±cego, ¿e profil dzia³alno¶ci Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . - Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego, potwierdzaj±cego ¿e Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i op³at lub za¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu . - Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega w op³acaniu sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu . - O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Wykazu Nr 1 - zrealizowanych w latach 2005-2007 zamówieñ na us³ugi w zakresie prania wodnego i chemicznego, podobnych do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych rekomendacjami. - Wykazu Nr 2 - typów, rodzajów oraz numerów rejestracyjnych pojazdów samochodowych wydzielanych przez Wykonawcê do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia . Dokument nale¿y z³o¿yæ dopiero po rozstrzygniêciu postêpowania, jednak nie pó¼niej ni¿ przed terminem podpisania umowy. c) Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów : - Formularza oferty wraz z Arkuszem cenowym . - Wype³nionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaci±gania zobowi±zañ przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy - Pe³nomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobê nie uprawnion±, nie wymienion± w KRS lub EDG ), wraz z dokumentem potwierdzaj±cym dokonanie op³aty skarbowej . 2. Ocena spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, bêdzie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 1 ppkt. 1) a - c .
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu . 1) W celu potwierdzenia, ¿e : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Aktualnego odpisu z w³a¶ciwego Krajowego Rejestru S±dowego lub aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej, potwierdzaj±cego, ¿e profil dzia³alno¶ci Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . - Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego, potwierdzaj±cego ¿e Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków op³at lub za¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu . - Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega w op³acaniu sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu . - O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Wykazu Nr 1 - zrealizowanych w latach 2005-2007 zamówieñ na us³ugi w zakresie prania wodnego i chemicznego, podobnych do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych rekomendacjami. - Wykazu Nr 2 - typów, rodzajów oraz numerów rejestracyjnych pojazdów samochodowych wydzielanych przez Wykonawcê do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia . Dokument nale¿y z³o¿yæ dopiero po rozstrzygniêciu postêpowania, jednak nie pó¼niej ni¿ przed terminem podpisania umowy. c) Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów : - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów : - Formularza oferty wraz z Arkuszem cenowym . - Wype³nionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaci±gania zobowi±zañ przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy. - Pe³nomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobê nie uprawnion±, nie wymienion± w KRS lub EDG ), wraz z dokumentem potwierdzaj±cym dokonanie op³aty skarbowej . 2. Ocena spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, bêdzie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 1 ppkt. 1) a - c .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1brygada.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ mo¿na otrzymaæ odp³atnie, poczt± lub pobraæ osobi¶cie w JW2697 Brzeg, ul.Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, ( bud. nr 2 pok. nr 9 ), po wcze¶niejszym doko-naniu p³atno¶ci za jej udostêpnienie ..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -----------

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: -----------

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. w kancelarii jawnej ( bud. nr 2 pok. Nr 137 ) w JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 21 grudnia 2007 r. do godz. 9.00.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: --------------

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.