Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Warszawa: Sprzątanie obiektów Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany.
Numer ogłoszenia: 246360 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, faks 022 8644857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektów Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi sprzątania pomieszczeń Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w następujących obiektach przy: ul. Przybyszewskiego 70/72, ul. Przybyszewskiego 80/82, ul. Podczaszyńskiego 12, ul. Schroegera 90, ul. Lipińskiej 2, ul. Nałkowskiej 11, ul. Skalbmierskiej 13, ul. Wóycickiego 1/3, ul. Kasprowicza 52 oraz czyszczenie studzienek okien piwnicznych wokół budynku i usługi sprzątania i odśnieżania chodników i parkingów przy ul. Przybyszewskiego 70/72 i ul. Lipińskiej 2 w Warszawie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,- zł. (trzy tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 oraz Dz. U. z 2008 r., Nr 171, poz 1058) a także: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje zamówienie (w ramach jednej umowy) obejmujące usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach użyteczności publicznej lub biurach, o wartości sprzedaży brutto minimum 100.000,- zł (sto tysięcy złotych). W przypadku zamówień wykonywanych uznany zostanie zakres już należycie wykonany o wartości sprzedaży brutto minimum 100.000,- zł. (sto tysięcy złotych). Przy zamówieniu obejmującym kilka budynków wymaga się aby co najmniej jeden z nich miał powierzchnię minimum 800 m2 (przy jednym budynku również 800 m2). Wymogiem jest aby wykazane zamówienie było poparte dokumentem potwierdzającym, że zostało wykonane z należytą starannością (np. referencje). b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby nie karane, z uwzględnieniem niezbędnej ilości osób na poszczególne obiekty: - minimum 3 osoby na obiekt przy ul. Przybyszewskiego 70/72; - minimum 3 osoby na obiekt przy ul. Lipińskiej 2; - minimum 1 osobę na obiekt przy ul. Przybyszewskiego 80/82; - minimum 1 osobę na obiekt przy ul. Podczaszyńskiego 12; - minimum 2 osoby na obiekty przy ul. Nałkowskiej 11, ul. Skalbmierskiej 13, ul. Wóycickiego 1/3, ul. Schroegera 90; ul. Kasprowicza 52 oraz wymaga, aby każdy obiekt sprzątały inne osoby. c) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 13.000,00 zł. (słownie: trzynaście tysięcy złotych).; d) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada aktualne na dzień składania ofert, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 150.000,00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 4a do SIWZ; 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz obejmujący zamówienie opisane w Sekcji III.2.1. lit. a) - sporządzony wg wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ; 5) Dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia opisanego w Sekcji III.2.1 lit. a) - np. referencje; 6) Oświadczenie odnośnie osób, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, skierowanych do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 6 do SIWZ; 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6) wykonawca oświadczył, że w zamówieniu nie będą uczestniczyć osoby którymi wykonawca w pełni lub w części będzie dysponował. 8) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimom 150.000,- zł, aktualną na dzień składania ofert. 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości opisanej w Sekcji III.2.1 lit. c), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu 1)Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2)Wypełniony Formularz cenowy - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3)Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej, zgodnie z wymogami opisanymi w Części III ust.3 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok.5, (cena 6,00 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok. Nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH DLA UCZNIÓW KLAS IV-VIII SZKÓŁ PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Usługa przeprowadzenia diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, czyli 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i .......dla 45 osób - lokalizacja m.st Warszawy
- Organizacja konkursu Cyberbezpieczeństwa, w podziale na 2 części
- Dostawa wraz z montażem rolet materiałowych do kwater internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu.
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Remont lokali mieszkalnych i kwater - 6 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń WORD w Łodzi w Oddziale Terenowym w Skierniewicach
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o.
- Świadczenie usług sprzątania Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.