Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Rzeszów: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK NA POTRZEBY ROPS W RZESZOWIE W ROKU 2010
Numer ogłoszenia: 24628 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie , ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7470604, faks 017 7470601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK NA POTRZEBY ROPS W RZESZOWIE W ROKU 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Rzeszowie w roku 2010. Szczegółowy wykaz oraz szacowane ilości materiałów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek zawierają odpowiednio załączniki nr 5 i 5a do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp [zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 1.5 Wykonawca (w przypadku konsorcjum co najmniej jeden z Wykonawców) musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia - załącznik nr 3 do formularza oferty, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert wykonywał przez okres jednego roku (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) - co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 50000,00 zł brutto odpowiadającym swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dołączeniem referencji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
Ul. Hetmańska 120
35 - 078 Rzeszów
pok. 212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie Ul. Hetmańska 120 35 - 078 Rzeszów pok. 212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 5a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Roboty i usługi w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich 2025/2026
- Nazwa zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania "Zainwestuj w siebie! Rozwój kompetencji zawodowych kluczem w jakości kształcenia w Technikum Nr 2 w Rzeszowie" z podziałem na części.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "KMP Przemyśl - przebudowa pomieszczeń pod potrzeby IV Kompanii Prewencji Policji, modernizacja elewacji zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
- Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych w 2025 r. dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na sześć części (...)
- "Sukcesywne dostawy wyrobów mleczarskich w 2025 r. dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na sześć części (...)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
- "Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek w WSSE w Warszawie
- Dostawa materiałów biurowych, urządzeń biurowych, taśm do drukarek, okładek (z podziałem na zadania)
- Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO1.2.12
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.