eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przywidz › Budowa hali sportowej w miejscowości Przywidz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Przywidz: Budowa hali sportowej w miejscowości Przywidz
Numer ogłoszenia: 246282 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przywidz , ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie, tel. 058 6825146, faks 058 6825225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przywidz.pl/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej w miejscowości Przywidz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy: wykonania zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa hali sportowej w miejscowości Przywidz, obejmującego wybudowanie gotowej do eksploatacji sportowej części hali tj. sala sportowa wraz z szatniami i trybunami oraz instalacjami i urządzeniami technicznymi. Pozostałe elementy kubaturowe obiektu, określone w projekcie budowlanym, pozostaną niewykończone lub niewybudowane (np. przykrycie szklane patio). W obiekcie będą usytuowane pełnowymiarowe boiska do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki oraz trybuny na 200 miejsc. 2. Parametry budynku: kubatura - 26168,2 m3 powierzchnia zabudowy - 4189 m2 powierzchnia całkowita - 6917,7m2 powierzchnia netto - 3223,7m2 powierzchnia użytkowa - 2181,8m2 powierzchnia ruchu - 1041,9m2 wysokość maks. - 11,9m długość maks. - 56,8m szerokość maks. - 43,5m. liczba kondygnacji - 3 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe istniejącego budynku, - przełożenie wodociagu,przyłączy co, - częściowa likwidacja oraz budowa kanalizacji deszczowej, - wykonanie płyty pod zbiorniki gazu LPG wraz z przyłączami, - wykonanie drenażu opaskowego, - przyłączenie nowoprojektowanego budynku do sieci energetycznej, wodociągowej, teletechnicznej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, - wykonanie hali w konstrukcji żelbetowej, - wykonanie instalacji wodociągowej, sanitarnej, hydrantowej p.poż., centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej, gazowej, elektrycznej,monitoringu - wykonanie technologii kotłowni, - wykonanie przyłącza elektroenergetycznego i teletechnicznego, - wykonanie dojść pieszych, placów oraz dojazdów z dróg publicznych w ograniczonym zakresie, - dostawa i montaż wyposażenia sportowego hali sportowej. Zakres prac do wykonania określony jest szczegółowo w dokumentacji projektowej: załącznik A Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik B Dokumentacja projektowa załącznik C Przedmiar robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 38% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 150 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na wybudowaniu, co najmniej dwóch obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 17.000 m3 (każdy) i wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto (każdy), w tym co najmniej jedną halę sportową.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek dotyczący dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: Stanowisko Liczba osób Doświadczenie Kierownik budowy - branża budowlana 1 Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących wykonanie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 17.000 m3 (każdy) w okresie ostatnich 5 lat Kierownik robót sanitarnych 1 Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót sanitarnych. Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych 1 Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatniego lub przedostatniego roku obrotowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, osiągnął przychód netto w wysokości co najmniej 10 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika: a) ze zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; b) ze zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, c) z wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, d) z przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., e) z odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, dostarczonej przez Zamawiającego 2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zmiany będącej następstwem okoliczności lezących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) z konieczności wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych c) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią.; d) wstrzymania prac z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, wskutek decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, e) wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji sieci mediów lub innych przeszkód, które nie wynikają z dostarczonej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, 3) zmiana osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, 4) zmiana osób wymienionych w umowie, przy pomocy których Zamawiający lub Wykonawca realizują przedmiot umowy (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe), pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, 5) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przywidz.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Przywidz ul. Gdańska 7 83-047 Przywidz pok. 2.3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przywidz ul. Gdańska 7 83-047 Przywidz pok. 2.4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.