eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻórawinaRozbudowa oczyszczalni ścieków w Żórawinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Żórawina: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żórawinie
Numer ogłoszenia: 246265 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Żórawinie , ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie, tel. 071 3165157, faks (071) 316 51 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zorawina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żórawinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja oczyszczalni scieków w Żórawinie na działkach nr 619/3, 619/6, 617 i 722 gmina Żórawina, będącej własnoscią Inwestora w zakresie: 1. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żórawinie o przepustowości umożliwiajacej przejęcie ścieków z następujących miejscowości: Żórawina, Mędłów , Galowice, Szukalice, Rzeplin, Komorowice, Karwiany oraz osiedle Komorowice-Karwiany. 2. Budowa komory pomiarowej. 3. Budowa budynku magazynowo-technicznego wyposażonego w: - halę magazynowo-warsztatową, - halę dmuchaw, - halę mechanicznego odwodnienia osadu 4. Budowa instalacji do wapnowania osadu 5. Budowa zbiornika na PIX, 6. Budowa magazynu osadu 7. Wykonanie dróg dojazdowych , parkingów i chodników. 8. Budowa automatycznej zlewni ścieków. 9. Budowa przepompowni ścieków. 10. Budowa komór biologicznych i osadników wtórnych. 11.Budowa studni wodomierzowej. 12. Budowa kanałów i rurociągów międzyobiektowych. 13. Wykonanie ogrodzenia i zieleni ochronnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzajacy spełnienie następujacych warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadajacy niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemnezobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, - Nie podlegajacy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lun Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłata oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymał w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składajacych ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oswiadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień publicznych- Wykonawca składa oswiadczenia, których wzór stanowią załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych polegajacych na budowie, modernizacji oczyszczalni scieków lub innych obiektów o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia(z podaniem ich wartosci, dat wykonania oraz odbiorów), Wymagane wykonanie minimum dwóch robót o podobnym charakterze. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nt 4 do SIWZ. - Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociagowych i kanalizacyjnych, instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego( Okregową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. -Zał nr 6 do SIWZ - Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 55-020 Żórawina ul. Kolejowa 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Żórawinie ul. Kolejowa 6 sekretariat pokój nr 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinasowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnosląskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.