eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub Dobrzyń › Zakup olejów, paliw, gazu i akcesoriów do pojazdów i sprzętu mechanicznego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w roku 2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Golub Dobrzyń: Zakup olejów, paliw, gazu i akcesoriów do pojazdów i sprzętu mechanicznego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 246258 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6832286, fax 0-56 6835243.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup olejów, paliw, gazu i akcesoriów do pojazdów i sprzętu mechanicznego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w roku 2008..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etylina bezołowiowa 95 Olej napędowy Olej opałowy Gaz LPG Olej silnikowy Miksol Olej silnikowy Lux Olej silnikowy Lotos Olej silnikowy Superol według bieżących potrzeb ZDP Golub-Dobrzyń

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.61.11.00 - Paliwa napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.61.11.00 - Paliwa napędowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: *Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków:Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dyspoonują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, -znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena w/g formuły spełnia/ nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy powinni przedłożyć wraz z ofertą (zał. nr 2 SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: - Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, - Oświadczenia oferenta (zał. nr 2 SIWZ) - Druk formulartza ofertowego zamawiającego wyżej wskazane oświadczenia oraz zaakceptowane warunki umowy W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem tewchnicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyćnastępujące dokumenty: * wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie odpowiadajacych swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówieniaz podaniem wartości, popartym co najmniej dwoma referencjami.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie ZDP Golub-Dobrzyń ul. PTTK 11 87-400 Golub-Dobrzyń.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu ul. PTTK 11 87-400 Golub-Dobrzyń.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.12.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.