Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Gdańsk: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206 000 euro na mycie okien, powierzchni szklanych, żyrandoli i kinkietów w budynkach Politechniki Gdańskiej.
Numer ogłoszenia: 246242 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206 000 euro na mycie okien, powierzchni szklanych, żyrandoli i kinkietów w budynkach Politechniki Gdańskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, powierzchni szklanych, żyrandoli i kinkietów w budynkach Politechniki Gdańskiej - główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90911300-9..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w rozdz. V niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Gospodarczy Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12 80 -233 Gdańsk, pok. nr 2 (sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:45, miejsce: Dział Gospodarczy Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12 80 -233 Gdańsk, pok. nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie okien niewymagające użycia rusztowania- 44 427 m2 Mycie okien wymagające użycia wysięgnika, rusztowania lub mycie z ławki podwieszanej - 20 083 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kinkiet (39 pojedynczych elementów) szt. 125 2. Kinkiet (21 pojedynczych elementów) szt. 14 3. Kinkiet z kloszem szt. 64 4. Żyrandol (52 pojedynczych elementów) szt. 55 5. Żyrandol (115 pojedynczych elementów) szt. 2 6. Żyrandol (468 pojedynczych elementów) szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2026 R. DO 31.12.2026 R.
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Adm.261.4.2025 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





