Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Braniewo: znak sprawy nr 01/2008
Numer ogłoszenia: 246215 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Braniewie , ul. Kościelna 4A, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 15 15, fax. 055 644 15 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1pkt.4 ustawy z 29.01.2004r.-Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak sprawy nr 01/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - spycharki gąsienicowej na potrzeby Wysypiska Odpadów Komunalnych i Przemysłowych w Braniewie. Dostawca zobowiązany będzie dostarczyć spychacz gąsienicowy do miejscowości Braniewo - składowisko odpadów. Uwzględniając przeznaczenie maszyny, zamawiający ustalił następujące parametry techniczne dla podzespołów spychacza: 1. Podwozie - stan sprawności nie mniej niż 90% - gąsienice standardowe, szerokości 500 mm 2. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, uruchamiany z rozrusznika, pojemność skokowa nie mniejsza 13500 cm3. 3. Moc minimum 160 KM 4. Pług skosowany o szerokości 320 cm, wysokości 132 cm 5. Instalacja elektryczna 24 V. 6. Masa całkowita minimum 16 ton. 7. Rok produkcji nie starszy niż 1992.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.21.20 - 29.52.21.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniżej podane warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjj działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) dokument lub oświadczenie potwierdzające prawo własności oferowanej maszyny. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp-ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie przedłożonego oświadczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braniewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o.
ul. Kościelna 4A
14-500 Braniewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. ul. Kościelna 4A 14-500 Braniewo Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





