Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń peryferyjnych
Numer ogłoszenia: 246208 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3964 , ul. Bystra 1, 03-700 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6892338, faks 022 6892326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw3964.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń peryferyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń peryferyjnych w nw. asortymencie i ilościach: 1. Stacja robocza SDt - 12 kpl.; 2. Notebook -tani- NBt - 8 kpl.; 3. Monitor M1 (19) - 20 kpl.; 4. Monitor M2 (22) - 4 kpl.; 5. Monitor M3 (24) - 5 kpl.; 6. Drukarka laser mono A4 DLt - 7 kpl.; 7. Drukarka laser kolor A4 DLCt - 4 kpl.; 8. Drukarka etykiet - 1 kpl.; 9. Urządzenie wielofunkcyjne A4 Uwt - 6 kpl.; 10. Skaner płaski A3 SK1 - 9 kpl.; 11. Skaner płaski A4 SK2 - 1 kpl.; 12. Zasilacz awaryjny UPS1 - 14 kpl.; 13. Zasilacz awaryjny UPS2 - 5 kpl.; 14. Zasilacz awaryjny UPS3 - 1 kpl.; 15. Skaner ręczny - 1 kpl.; 16. Switch 10/100/1000 MB/s 8 portów - 5 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.21.33.00-8, 32.32.31.00-4, 30.23.32.31-9, 30.21.61.10-0, 29.83.63.00-1, 30.23.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw3964.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 03-700 Warszawa, ul. Bystra 1 (wjazd od ul. gen. Skierskiego), blok nr 19, lokal - kancelaria JW 3964..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 10:00, miejsce: 03-700 Warszawa, ul. Bystra 1 (wjazd od ul. gen. Skierskiego), blok nr 19, lokal - kancelaria JW 3964..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostaw sprzętu informatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa: Stacja robocza SDt - 12 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakupu i dostawa - Notebook -tani- NBt - 8 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa: - Monitor M1 (19) - 20 kpl.; - Monitor M2 (22) - 4 kpl.; - Monitor M3 (24) - 5 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa: - Drukarka laser mono A4 DLt - 7 kpl.; - Drukarka laser kolor A4 DLCt - 4 kpl.; - Drukarka etykiet - 1 kpl.; - Urządzenie wielofunkcyjne A4 Uwt - 6 kpl.; - Skaner płaski A3 SK1 - 9 kpl.; - Skaner płaski A4 SK2 - 1 kpl.; - Zasilacz awaryjny UPS1 - 14 kpl.; - Zasilacz awaryjny UPS2 - 5 kpl.; - Zasilacz awaryjny UPS3 - 1 kpl.; - Skaner ręczny - 1 kpl.; - Switch 10/100/1000 MB/s 8 portów - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-0, 30.21.61.10-0, 29.83.63.00-1, 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 570/NZ/2025 - Remont instalacji odwodniającej w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Dostawa, wniesienie i instalacja oraz uruchomienie, sprawdzenie poprawności funkcjonowania i wzorcowanie fabrycznie nowej komory klimatycznej w budynku laboratoryjnym CIOP-PIB w Łodzi
- Wsparcie Zamawiającego w organizacji i przeprowadzeniu szkoleń on-line dla pracowniczek i pracowników podmiotów leczniczych w zakresie sztucznej inteligencji (AI).
- Sukcesywne dostawy mebli w zakresie stołów konferencyjnych i łączników
- Naprawa instalacji wodociągowej zasilającej w wodę Ośrodek Moczydło przy ul. Górczewskiej 69/73 w Warszawie
- Dostawa mebli do dwóch budynków administracyjno-muzealnych na terenie parku w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Tarnowie.
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli dla Gm Czernica. Projekt Rozwój edukacji przedszkolnej w gm Czernica, Długołęka, Oleśnica, Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania p.n.: Modernizacja infrastruktury informatycznej w celu utrzymania cyberbezpieczeństwa stacji końcowych.
- Dostawa wokand elektronicznych na potrzeby sądów apelacji warszawskiej
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.