Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-11
Kraków: Usługa gastronomiczna dla 3000 osób podczas pikniku rodzinnego na terenie miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 246196 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa gastronomiczna dla 3000 osób podczas pikniku rodzinnego na terenie miasta Krakowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi gastronomicznej w związku z organizowanym piknikiem rodzinnym dla pracowników i uprawnionych członków rodzin, obsługiwanych pod względem socjalnym przez Wydział Zarządzania Kadrami w Krakowie. Szacunkowa ilość uczestników: 3000 osób z zastrzeżeniem, że Zleceniodawca może zrezygnować z max. 15% ilości uczestników, o czym powiadomi w terminie 3 dni przed terminem realizacji usługi. 2. Miejsce wykonania usług: Klub Sportowy (Płaszowianka) w Krakowie ul. Stróża Rybna 19 w dniu 11.09.2010r w Krakowie. 3. Zabezpieczenie usługi gastronomicznej: a) wykonanie zestawów grillowych: - bigos 30dag - 3000 porcji - kiełbasa wieprzowa typu (podwawelska) w postaci upieczonej minimum 20 dag - 2500 porcji - kaszanka typu (krupniok) minimum 15 dag - 500 porcji - stek wieprzowy (karkówka) w postaci upieczonej minimum 20 dag - 1000 porcji - szaszłyk wieprzowy w postaci upieczonej minimum 20 dag- 2000 porcji - chleb wiejski ze smalcem domowym plus ogórek kiszony - 2000 porcji - musztarda, ketchup do porcji grillowych - pieczywo typu bułka 10 dag do porcji grillowych oraz do bigosu - 6000 sztuk - kawa rozpuszczalna z cukrem i śmietanką 200 ml- 2000 kubków - herbata z cukrem i cytryną 200 ml - 1000 kubków - sok pomarańczowy typu Tymbark 1l - 1000 kartonów - sok porzeczkowy typu Tymbark 1l - 1000 kartonów - sok grejfrutowy typu Tymbark 1l - 1000 kartonów - sok pomarańczowy typu Tymbark 0,2l - 400 kartoników - sok porzeczkowy typu Tymbark 0,2l - 300 kartoników - sok jabłkowy typu Tymbark 0,2l - 300 kartoników - woda mineralna gazowana 0,5 l typu (Nałęczowianka) - 500 butelek - woda mineralna niegazowana 0,5 l typu (Nałęczowianka) - 2500 butelek b) zabezpieczenie zestawów jednorazowego użytku tj. tacki lub talerze, kubki styropianowe do napojów gorących, kubki plastikowe do soków, sztućce, opakowania na wynos - proporcjonalnie do ilości osób. c) obsługa, d) zabezpieczenie wyposażenia w postaci: stoły, ławy, parasole - min. dla 600 osób. e) zabezpieczenie koszy na śmieci, sprzątanie w trakcie i po imprezie 4. Każdy z uczestników pikniku otrzyma bloczek, na podstawie którego będzie mógł skorzystać z menu na miejscu lub poprosić o zapakowanie na wynos. Bloczki przygotuje i wyda Zamawiający. Wzór bloczków Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu 11.09.2010r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1 Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości obsługiwanych osób, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż należycie wykonał w w/w okresie co najmniej dwie usługi gastronomiczne dla co najmniej 2000 osób w zakresie każdej z wymienionych usług. Wykaz należy sporządzić wg schematu. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły odbioru usług (dla co najmniej 2 usług). Przez wykonaną usługę należy rozumieć wykonaną i rozliczoną umowę. Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać usługi wykazane oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w cz. II pkt 1 SIWZ Wykonawca jest zobowiązany przedstawić podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany sposób obliczenia ceny ofertowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastreukrtury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastreukrtury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.09.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi"
- Organizacja Wydarzenia CEMS Block Seminar w dniach 15-19 września 2025 r.
- Organizacja 6 szkolnych wycieczek językowych do Warszawy
- Usługi konferencyjne dla Agencji Badań Medycznych
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.