eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZakup i dostawa prasy polskiej i obcojęzycznej w prenumeracie na rok 2009 zgodnie z wykazami zawartymi w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem wymogów projektu umowy oraz zgodnie z wykazem placówek bibliotecznych i dostarczanych do nich tytu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Dąbrowa Górnicza: Zakup i dostawa prasy polskiej i obcojęzycznej w prenumeracie na rok 2009 zgodnie z wykazami zawartymi w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem wymogów projektu umowy oraz zgodnie z wykazem placówek bibliotecznych i dostarczanych do nich tytułów prasowych przedstawionych w załącznikach od Nr 6 do Nr 26 wraz z transportem.
Numer ogłoszenia: 246192 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Hugona Kołłątaja , ul. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032/639 03 30, 032/639 03 31, faks 032/639 03 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa prasy polskiej i obcojęzycznej w prenumeracie na rok 2009 zgodnie z wykazami zawartymi w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem wymogów projektu umowy oraz zgodnie z wykazem placówek bibliotecznych i dostarczanych do nich tytułów prasowych przedstawionych w załącznikach od Nr 6 do Nr 26 wraz z transportem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa prasy polskiej (gazety, dzienniki, czasopisma, magazyny itp.) oraz prasy obcojęzycznej w prenumeracie na rok 2009 wraz z dostawą tejże prasy zgodnie z wykazem dostarczanych tytułów do placówek bibliotecznych wykazanych w załącznikach od nr 6 do nr 26. Zamawiane tytułu czasopism winny być nie uszkodzone, zgodne z zamówieniem. Ewentualna reklamowana przez Zamawiającego dostawa czasopism lub jej część będzie wymieniana na koszt Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty dostawy . Zamówione tytuły czasopism, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (załączniki od nr 6 do nr 26 własnym środkiem transportu, którym dysponuje Wykonawca i na koszt Wykonawcy, w ciągu 1 godziny od momentu otwarcia placówki bibliotecznej) godziny pracy placówek podane są w załącznikach od nr 6 do nr 26 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. Formularz z nazwami tytułów prasowych i podanymi ilościami stanowi zał. nr 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Miejskiej Biblioteki Publicznej http://www.biblioteka-dg.pl/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. 2. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawy stanowiące przedmiot zamówienia. Przez dostawę odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia uznane zostanie wykonanie co najmniej 2 dostaw rocznych prenumeraty prasy, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających. Minimalna wartość brutto każdej dostawy- 70.000,00 zł.( min 2 referencje). Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych)- wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty według formuły: (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - z uwzględnieniem pkt. 2 uwag 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wskazana data podpisania oświadczenia (Załącznik nr 3) 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z uwzględnieniem pkt. 10.3 SIWZ - wskazana data podpisania (Załącznik nr 4). 5. Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 4 zostały wykonane należycie- np. referencje wystawione przez poprzednich zamawiających (min. 2 referencje) Ponadto do oferty należy załączyć: 6. Formularz ofertowy- zawierający wycenę oferty, plus podatek VAT - zgodny z obowiązującymi przepisami - wskazana data podpisania oferty (Załącznik nr 1). 7.Formularz cenowy (tabelaryczne zestawienie cen ) - wskazana data podpisania zestawienia (Załącznik nr 2) 8.W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów - (załącznik Nr 3A) podpisane przez podmiot zobowiązujący wskazana data podpisania. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie korzystał z innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na załączniku Nr 3A należy wpisać (nie dotyczy). W każdym przypadku załącznik Nr 3A należy dołączyć do dokumentacji ofertowej. Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1 i 11.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 4.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 4.1 , 4.2 uwag stosuje się odpowiednio. 6.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 9.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy. 10.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biblioteka-dg.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Dział Administracyjno - Gospodarczy, p. 2.31, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 10 niniejszej SIWZ. W przypadku wymogów dot. potencjału sprzętowego, ekonomicznego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łącznie ich spełnienie przez wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę . 2.Dokument wymagany w pkt. 11.1. i 11.3 SIWZ wykonawcy składają odrębnie. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 11.4.-11.5. SIWZ - co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt.11.2, Formularz ofertowy (pkt. 11.6 SIWZ) i Tabelaryczne zestawienie cen (pkt. 11.7 SIWZ) winny zostać podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 3.Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem . 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.