eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › DostawaNotebook do stanowiska diagnostycznego oraz urządzenia i akcesoria komputerowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa: Notebook do stanowiska diagnostycznego oraz urządzenia i akcesoria komputerowe.
Numer ogłoszenia: 246185 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne , ul. Obwodowa 191, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 686 2283, fax. 022 686 2339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3owt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Notebook do stanowiska diagnostycznego oraz urządzenia i akcesoria komputerowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 2 kpl., skaner SK2 - stołowy A4 - 2 kpl., monitor M2 - LCD 19 - 2 kpl., zestaw stereofonicznych głośników komputerowych 2.0 - 5 kpl., klawiatura komputerowa standardowa przewodowa - 20 szt., mysz komputerowa - 20 szt., dysk twardy zewnętrzny - 15 szt., pamięć flash szyfrowana - 10 szt., pamięć flash - 15 szt., akumulator do Notebook TOSHIBA SATELLITE 100CS - 1 szt., przełącznik USB - 5 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstwie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp., spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 lub 2 uPzp oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.5 uPzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wyłączeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 uPzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3owt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki - 5 ul. Obwodowa 191 bud. nr 191 pok. 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 12:00, miejsce: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki -5 ul. Obwodowa 191 bud. 191 kancelaria jawna pok. 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebook do stanowiska diagnostycznego (NB).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook do stanowiska diagnostycznego (NB) - 2 kpl. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skaner SK2 - stołowy A4 - 2 kpl., monitor M2 - LCD 19 - 2 kpl., zestaw stereofonicznych głośników komputerowych 2.0 - 5 kpl., klawiatura komputerowa standardowa przewodowa - 20 szt., mysz komputerowa - 20 szt. dysk twardy zewnętrzny - 15 szt., pamięć flash szyfrowana - 10 szt., pamięć flash - 15 szt., akumulator TOSHIBA SATELLITE 100CS - 1 szt., przełącznik USB - 5 szt. - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.61.10-0, 30.23.72.00-1, 30.23.74.10-6, 30.23.40.00-8, 30.23.46.00-4, 30.23.72.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.